Deadpool Geri Döndü Ama Bu Sefer Yalnız Değil !

Deadpool ve X-Force

         Merhaba sevgili okuyucu. Eğer bu yazıya tıkladıysan merak etmişsin demektir. Şimdi söyleyeceklerimi iyi dinle:

    Evet, yazının devamı tabiki bu kadar ciddi olmayacak korkmayın, sadece şaka yapıyorum. :) Bugünki konumuz da zaten şakalarıyla ve komikliğiyle gönlümüzde taht kurmuş bir Marvel karakteri olan Deadpool. Yani ben de ne kadar ciddi olabilirim ki? Dimi? :)



   Bugün vizyona giren Deadpool 2 yi baya uzun zamandır merakla beklemiştik. Beklediğimize de değmiş. Bugün izlemeye gittik ve oldukça eğlenceli bir yapım sizleri bekliyor diyebilirim.

   İlki gibi bu da akıllıca espriler ve yaratıcılıklar içeriyor. (baya yaratıcı espriler mevcut gerçekten, göreceksiniz :P)


Ryan Reynolds

     Ryan Reynolds u bu karakterde izlemeyi seviyorum çünkü bu role tam uygun olduğunu düşünüyorum.

     Konusu hakkında ne desem spoiler olur fakat, bu sefer yalnız olmayan karakterimizin X-Force adında bir ekip oluşturup onlarla beraber çalıştığını söylememde bir sakınca olmadığını düşünüyorum.


Deadpool 2


    Oldukça aksiyon içeren ve zaman zaman sizleri şaşırtan bir film olmuş. Bazen kendinizi "Bu neydi şimdi?" derken bulabilirsiniz. Ama filmin ilerleyen sahnelerinde daha net anlayacaksınız.




     Dur durak bilmeden sürekli konuşan ve bir taraftan ellerini, bir taraftan da çenesini kullanarak savaştığını düşündüğüm bu tatlı karakteri birdaha bir 3. film ile izleyip izlemeyeceğimiz konusunda bazı şüphelerim var.

    -Çok net olmasa da- 3. filmin gelmeyeceği hakkında söylentiler varmış. Ben de küçük bir araştırma yaptım ama öyle bir habere pek de rastlamadım. Yani anlayacağınız belirsiz gibi...

    Merlin'in Kazanı nda, Deadpool filminin yazarlarından biri olan Rhett Reese in, X-Force hikayesinin hali hazırda yapım aşamasında olduğunu ve Deadpool hikayesinin tam anlamıyla bu hikayeye bağlanmayacağını belirttiğini yazmışlar. Bana gene de 3. film de çıkar gibi geliyor ama hayırlısı olsun diyelim...

   Eğlencenin, aksiyonun, komikliğin ve absürdlüğün had safhada olduğu bu filmi izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.

   Ha, unutmadan. Filmin sonunda çıkmayın. Çünkü önceki yazılarımda da bahsettiğim gibi gene bazı Marvel sürprizleri var ;)
 
                                               Fragman



Deadpool 2


- Nazlı

 
Deadpool Geri Döndü Ama Bu Sefer Yalnız Değil ! Deadpool Geri Döndü Ama Bu Sefer Yalnız Değil ! Reviewed by Nazlı-Merve Börkü on 16:52 Rating: 5

5 yorum:

  1. Henüz izleyemedim, en yakın fırsatta izlicem :))

    YanıtlaSil
  2. İlk filmi de çok güzeldi dp'un en sevdiğim özelliği dördüncü duvarı yıkabilmesi sanırım :D umarım daha çok bütçe alabilirler sonraki filmine x-men takımını yanında görebiliriz. Bu arada takibe aldım bana da beklerim :D

    YanıtlaSil
  3. Ben filmin sonundaki sahneyi izleyemediğim için çok pişmanım :D

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.