Justice League: Adalet Birliği Vizyonda !

Justice League: Adalet Birliği


             Bir sinema yazımızdan daha merhabalar. Dün vizyona giren Justice League: Adalet Birliği filminden bahsedeceğim sizlere. Filmi çok merak ediyordum baya uzun bir zamandır. Biz izlemeye bugün gittik, birkaç saat önce. 

      Bütün süper kahramanları bir araya getirip bizi daha fazla heyecanlandırmak istiyorlar ve başarıyorlar da değil mi? Ondan sonra meraktan aylarca kuduruyoruz. :) Dün gitmek istedim aslında ama internetten baktığımda benim almak istediğim koltuğu başkasının aldığını görünce çok sinirlendim ve bende bugüne bileti alayım dedim. Çünkü istediğim koltuklar boştu. Normalde biz fazla önemsediğimiz filmlere vizyona girdiği ilk günü, ilk seansına gideriz izlemeye. Hehe. Evet, bu konuda biraz takıntılı sayılabiliriz. :)
            
      Filmin oyuncu kadrosu da kendi gibi tam bir bomba. Bakalım bu filmde kimleri izliyoruz; Ben Affleck, Henry Cavill, Gal Gadot, Ezra Miller, Jason Momoa, Ray Fisher, Amy Adams ve Jeremy Irons.



 
 
 


            Film neredeyse full aksiyondan ibaretti. Animasyonlar ve görsel efektler ve ayrıca 3D zaten, ortaya çok iyi bir iş çıkmış.

      DC çizgi roman evreninden yeni süper kahramanlar da izliyoruz bu sefer. Aquaman ve Cyborg. Onları da izlemekten keyif aldık. Oldukça etkileyici iki karakter olmuşlar. Fazla detaya girerek spoiler vermek istemediğimden susuyorum. :) Gidip sizin de eğer böyle filmlere ilginiz varsa izlemeniz gerek diye düşünüyorum. Kaçırılmaması gereken bir film olmuş.

      Bence Marvel ve Dc Comics'i karşılaştırmak çok yersiz. Bunu yapanlara çok kızıyorum. Çünkü ikisi de zaten hemen hemen aynı işi yapmıyor mu yani? Çıkan filmleri de hemen hemen aynı zaten, sadece karakterler değişik ama sonuçta çizgi romanlardan uyarlamalar hepsi de.

      Saçma geliyor bana, çünkü ikisi de çok başarılı. Yok biri daha fazla komik öbürü değil, yok biri diğerine özeniyor falan... Sonuçta ortaya çok iyi işler çıkmıyor mu? Çıkıyor. Gerek var mı böyle yargılamalara? Yok. 

       Kısacası Dc Comics'in bu filmi de diğerleri gibi çok güzeldi...

     


- Nazlı
Justice League: Adalet Birliği Vizyonda ! Justice League: Adalet Birliği Vizyonda ! Reviewed by Nazlı-Merve Börkü on 17:16 Rating: 5

8 yorum:

  1. Kurgu filmler en zoru sanırım. Efektler yetersiz olunca harcanan onca emek ve bütçe heba oluyor. Benimde oyuncu kadrosundan etkilenerek, gitmek istediğim bir film. Yalnız kötü bir alışkanlığım var. Film, sinemadan kaldırılmadan önceki birkaç günde izliyorum.

    Önerileriniz, görme isteğimi kamçıladı. Paylaşım için teşekkürler, sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, söylediklerinizde haklısınız. Zaten kurgu filmlerde en iyi iki yapımcı şüphesiz Marvel ve Dc... Yani gönül rahatlığıyla gidip izleyebilirsiniz. Görsel efektler vs. yeterince tatmin edecektir sizi de. Sevgiler.

      Sil
  2. Dc evreninin sinemaya aktarılma hataları yapımcılardan kaynaklı biraz. Evet, Marvelcı ve Dc'ciler diye bir gruplaşma var ama bu okuyucular arasında daha çok dünyaların yaratılma şeklinden kaynaklanıyor. Ben de mesela daha çok Marvel filmlerini seviyorum çünkü Dc comic book'larındaki karanlık evrenini bir türlü filmlerine yansıtamıyor ve Marvel'ın ilk Avengers filmi ile başlayan espri türetme halleri izleyiciler arasında tutunca Dc de bunu kullanmak istiyor ki bu birçok okuyucu için çok yanlış. Dc evreni çok daha ciddi ve dark bir tema üzerine kurulu. Justice League'e yarın ben de gitmek istiyorum, şu ana kadarki en iyi Dc filmi deniliyor; diğerleri hiç beğenilmediği için :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, filmleri izleme konusunda bir hayli geriden gidiyorum...
    Son zamanlarda en çok sevdiğim kahraman Wonder Women oldu. Her süper kahraman filminde ona yer vermeliler bence. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Wonder Woman karakterini biz de çok sevdik. :) Fakat her süper kahraman filminde yer vermeleri olanaksız çünkü Dc Comics çizgi romanlarına ait bir karakter...

      Sil
  4. Vayyy yazından sonra bende merak ettim kesinlikle izliycem.Wonder women ı da filme eklemeleri iyi olmuş -,-

    YanıtlaSil
  5. Ben de DC Marvel karşılaştıran değil de karakter karşılaştırmalardanim Batman da seviyorum Deadpool da Logan da, :))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.