Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerede Bulunurlar? (Haydi Bakalım!)


   Yeni yazımızda merhaba! Hazır sıcağı sıcağına filmi izlemişken, bugün sizlere -tabii ki spoilersiz- Fantastik Canavarlar filmi hakkında bahsetmek istiyorum. Eve geldik, çayımı aldım ve direk başlıyorum. 

  Evet! Filmi beğendik, hemde çok!  Zaten böyle güzel hayal dünyaları, büyüler arasında geçen bir filmi neden beğenmeyelim değil mi? Karanlık New York geceleri, kasvetli apartmanlar, eski yılların kokusunu hissediyorsunuz. En sevdiğimiz şey değil mi? Sonuna kadar pür dikkat izledim açıkçası :) Film setini ve giysileri çok ama çok beğendim. Ve tabii ki Harry Potter ile bağlantılı olması da çok büyük bir etken. Çocukluğumuzun filmidir çünkü... :)
   

  Biliyorsunuz baş rolde Newt Scamander rolüyle Eddie Redmayne var. Şüphesiz gene çok iyi bir iş başarmış. Kendine has bir oyunculuğu var ve kendisini çok beğeniyorum. Danish Girl filminde de muhteşemdi.


  Collin Farrel ise biraz kötü bir roldeydi açıkçası ancak onu  da severiz :)


 Ayrıca ikinci filme Johnny Depp'te geliyor! Buna daha bir ayrı mutlu olduk :) Kendisini Gellert Grindelwald rolünde göreceğiz. J.K Rowling ise onun da rol almasından çok memnun olduğunu söylemiş ve Depp için ''Yazar olarak benim için oldukça ilham kaynağı oldu. Onun bir karakter yaratmasını izlemek büyüleyici.'' demiş. 



    Film konusunda genel görüşlerime gelecek olursak, dediğim gibi bence ilk film olarak gayet güzel. Hikaye daha yeni başlıyor ve 5 film olacak. Film 3 boyutlu ve görsel efektleri muhteşemdi. İnanılmaz gerçekçiydi. Özellikle filmin 2. yarısında bunu baya hissediyorsunuz. Komik espriler de cabası :)

     Benim görüşlerim bu şekilde, çok geçmeden siz de izleyin derim. Birdahaki yazıda görüşmek üzere! :)



   


   
Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerede Bulunurlar? (Haydi Bakalım!) Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerede Bulunurlar? (Haydi Bakalım!) Reviewed by Nazlı-Merve Börkü on 15:41 Rating: 5

9 yorum:

  1. Harika bir film, mutlaka izleyeceğim. Depp'in ikinci filmde olacağını bilmiyordum, güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Çok merak ediyordum, iyice merak ettim şimdi :) Hemen gitmek lazım :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş:) Bu filmi izleyeceklerim arasına koydum. Bloğunuzu takipe aldım bende beklerim :) ^^

    YanıtlaSil
  4. Açıkçası çok fazla spoiler var buda merakımın yok olmasına neden oldu ama yinede çok güzel anlatım olmuş:)

    YanıtlaSil
  5. Hikaye ile ilgili bir spoiler söz konusu değil yazımda, sadece oyuncular hakkında birkaç bilgi vermek istedim

    YanıtlaSil
  6. Listeye aldım!

    YanıtlaSil
  7. Harika bir filmdi gerçekten :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.