"Antik Mısır Sırları" ile Atlantis ve Mu Kıtalarına Yolculuk

Antik Mısır Sırları | Ergun Candan

         Merhaba sevgili dostlar. Bugün sizlere çok önemli bir kitaptan bahsedeceğim. İnsanlığın tarihini anlatan bir kitap. Antik Mısır Sırları. Bu kitapta nereden geldiğimiz ve nereye gidiyor olduğumuz hakkında rahatlıkla bilgi edinebilirsiniz.

    Kitabın ilk baskı yılı 2005. İçinizde bilenler de vardır hatta belki bu kitabı. Ben o yıllarda küçük biz kızdım, 13 yaşındaydım. :) Ancak haberim oldu bu kitaptan. Çünkü son 1-2 yıldır biraz farklı düşünce yapıları içerisine girdim. Böyle konulara ilgim arttı.


Keops - Kefren - Mikerinos | Piramitler


    Aslında eskiden beri meraklıydım eski Mısır'ın gizemlerini hep merak ederdim - o çeşitli hiyeroglifleri - vs hatta birkaç belgesel de izlemiştim ama üstüne fazla gitmedim ve herhangi bir araştırma da yapmamıştım detaylı.

Hiyeroglifler


    Birkaç ay önce bu ilgim hat safhaya ulaştı ve İstiklal Caddesi'nde bir kitapçıya sordum, bu tarz bir kitap var mı diye. Araştırdılar, yok dediler. Başka yere de sormadım. Zaten pek kalmamış artık satan yer bu kitabı. Sanırım eski basım olduğundan... Bende "Neyse boşver zaten Haydarpaşa Sahaf Festivali olacak, olmazsa oradan bakayım" dedim.

    İyi de etmişim, çünkü buldum! Hem de en son standta!

    Dilerseniz buradan o yazımızı da okuyabilirsiniz.

    O kadar kitaba baktım, inceledim birsürü standı, ama artık umudumun bittiği sırada karşıma çıktı. :) O kadar sevindim ki. Daha sonrasında da hemen aldım ve ilk fırsatta okumaya başladım çay içtiğimiz yerde. :)

    Bu tarz başka kitaplar da araştırdım ama en kapsamlı yazılmış kitap bu çıkıyor. Ergun Candan 20 yıl araştırma yapmış ve bu kitabı öyle yazmış. Yabancı kaynaklardan almış çoğu bilgiyi de. Kitap 464 sayfa.


 


     Gördüğünüz gibi kitap oldukça kalın bir yapıya sahip. İçerisinde eskilere dair birçok ezoterik bilgi barındırıyor. Geçmişimizle ilgili. Tufanlar... Mu ve Atlantis kıtalarının sular altında kalışı... Uygarlıklar. Bunlar gerçekten çok ama çok önemli bilgiler.
   
Mu ve Atlantis Kıtaları | Göçler



          Mesela sayıların gizemi, geometrinin kozmik yaşamdaki yeri ve önemi...

     Kitabın tam ortasında çeşitli Mısır ile ilgili resimler de mevcut. Bu da ayrıca güzel bir özellik.

Antik Mısır Sırları | Ergun Candan



Antik Mısır Sırları - Osiris


 
Antik Mısır Sırları - İsis

 
Osiris ve İsis
 



Sembol - "Ankh"


Osiris ve İsis - Gözler
 
 
 

Dipnot: Bu kitapta o dönemlerle ilgili ve Piramitlerle ilgili "her bilgi" gene de bulunmuyor tabiki. Günümüzde bile Piramitlerin sırrı halen çözülmeye, bulunmaya çalışılıyor ve araştırılıyor...
 
Son olarak Mısır ezgileri barındıran bir müzikle yazımı sonlandırmak istiyorum. Yeni yazılarda görüşmek üzere. :)
 
 
Derek & Brandon Fiechter
 

            (O dönemlerde böyle hafif tempolu müziklerle dans ederlermiş. Kitaptan detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz)



 - Nazlı
"Antik Mısır Sırları" ile Atlantis ve Mu Kıtalarına Yolculuk "Antik Mısır Sırları" ile Atlantis ve Mu Kıtalarına Yolculuk Reviewed by Nazlı-Merve Börkü on 14:04 Rating: 5

17 yorum:

  1. İçindeki bilgileri fazlasıyla merak ettim. Birazda olsa internet üzerinden araştırdım ama kitabı okumak için maalesef zamanım yok gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle söyleyim, gerçekten zamanınızın olması şart ve kitap hatta bazı kısımlarda biraz daha ağırlaşıyor. Ağırlaşıyor derken, yani anlam bakımından.. Gerçekten çok yerde bulamayacağınız bilgiler. Birgün zaman bulursanız okumanızı tavsiye ederim mutlaka.

      Sil
    2. Askerlikten sonra vakit bulursam inş.

      Sil
  2. Bu konulara benim de ilgim var, bulursam okumak isterim, merak ettim neler var içinde :)

    YanıtlaSil
  3. Mısır hep ilgimi çekmiştir. Güzel bir kitaba benziyor.

    YanıtlaSil
  4. Mısıra gittim.Gerçekten inanın aklı hayali almıyor o yapıları.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Mısır piramitlerini çok görmek istiyorum. Gitmeden bu kitabı alıp okuyabilirim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bende bu kitabı okuduktan sonra daha da fazla gidip görme isteği uyandırdı :)

      Sil
    2. Kesinlikle bende bu kitabı okuduktan sonra daha da fazla gidip görme isteği uyandırdı :)

      Sil
  6. I am always keen interested about Egyptian History, this books very interesting.Will read sometime. Thanks for sharing this.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    YanıtlaSil
  7. İlgi çekici bir kitaba benziyor. Antik Mısır zaten benim için her zaman ilgi çekici olmuştur :-)

    YanıtlaSil
  8. Sahaflara gittiğimde göz atacağım ben de :))

    YanıtlaSil
  9. İlk defa gördüğüm bir kitap ve anlattığınız kadari ile bir merak uyandıriyor. Teskkur ederim bilgilendirmeniz için. Bu kitabı bulmaya çalışacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer ezoterizm ve arkeolojiye ilginiz varsa mutlaka okumanız gereken bir kitap. Sevindim o zaman. :)

      Sil
  10. İlk defa gördüğüm bir kitap ve anlattığınız kadari ile bir merak uyandıriyor. Teskkur ederim bilgilendirmeniz için. Bu kitabı bulmaya çalışacağım.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.