TNT Dizisi | Animal Kingdom


Animal Kingdom - TNT


         Yeni bir yazımızdan daha herkese merhaba. Bugün izlediğimiz ve çok beğendiğimiz bir diziden daha söz etmek istiyorum sizlere. Ailece soyguna karışanların dizisi bu. Animal Kingdom. Evet yanlış okumadınız, bunlar böyle -ma'aile- hep beraber çeşitli soygunlar yapıyorlar...

     Başta "Animal Kingdom" diye okuyunca hayvanlarla alakalı bir durumlar var sanmıştım ben dizide. Daha sonra konusunu detaylı okuyunca anladım ki, "Animal" derken dizinin soyguncu ana karakterlerinden bahsediyorlarmış. :D

Animal Kingdom - Cast


     İlgi çekici değil mi? Merak uyandırıcı. Eğer siz de bizim gibi soygun filmlerinden ve dizilerinden hoşlanıyorsanız ilginizi çekeceğini düşünüyorum. Yanlış anlaşılmasın, yani normalde desteklediğimden değil bu tarz olayları, ama böyle film ve dizilerde izlemek hoşuma gidiyor, ne yapayım elimde değil. :) Aksiyon tarzı film ve dizilerden hoşlandığımdan kaynaklı olsa gerek.

     Konusu ise şöyle esasen; Joshua (J), annesinin aşırı doz eroin alıp ölümünden sonra, Güney Kaliforniya'daki anneannesi Janine (Smurf)'in yanında yaşamak zorunda kalır. Çünkü babasını öldü biliyordur ve başka yanında kalacak kimsesi yoktur. Fakat yanlarına geldiğinde farklı bir aile tablosuyla karşılaşır. 10 yıldır görüşmediği bu aile bireyleri, hepberaber soyguncu olmuşlardır ve pis işler çeviriyorlardır. Zamanla J de istemeden dahil olur olaylara ve işler rayından çıkar.

     Karakterleri de kısa kısa tanıtmak istiyorum, çünkü dizi karakterlerini çok beğendim ve gerçekçi buldum. İzlemekten de keyif aldım hepsini de.



Janine (Smurf)

        
          Smurf çok otoriter bir karakter. Evin içinde herkesi yönetmeye çalışıyor ve kendi isteklerini yaptırıyor. Ayrıca evdekilere "aşırı" derecede sevgi gösteren bir yapısı var.



    xXx

J - (Joshua)

     J, çalışkan ve aklı başında, özünde saf bir karakter. Herşeyi içine atan, biriktiren ama yeri gelince de öcünü almayı bilen birisi. Fotoğrafta öyle görünmüyor değil mi? :) Eh, onu da yoldan çıkardırlar da o yüzden...


Baz

         Baz çabuk sinirlenen, kendi bildiğini okuyan ve evdekilerin arkasından iş çevirmeye meraklı bir karakter. Karısını da aldatıyor... Her türlü şerefsizlik var anlayacağınız.


Pope


          Pope, en psikopatları. Tipine baksanız belli etmiyor (yani biraz) ama, öyle değil. Duygusuz, düz, ruhsuz bir adam. Öldürmeyi seviyor yani... Bunu da yaparken herhangi bir duygu hissettiği söylenemez.


Daren

           Daren ise eşcinsel. Kendi yolunu bulmaya çalışan ve soygundan payına düşen miktarla, hayatına çeki düzen vermek, artık bu işleri bırakmak istiyor.



Craig
       
      Craig ise uyuşturucu bağımlısı. Sürekli burundan çekiyor ve birtürlü kendini toparlayamıyor. Kafa dağınık yani, bir de ergen gibi davranışları var ki...

                                                       xXx

       Ben bu dizinin bitmesini hiç istemedim izlerken. 2 sezon dizi ve bu sene 3. sezonuyla karşımızda olacak. Sabırsızlıkla bekliyorum. Ayrıca bu dizinin 2010 yılında çekilmiş bir filmi de var. Aynı ekip oynamıyor tabi, farklı oyuncularla.

Sonradan tekrar dizi halinde de çekmişler yani anlayacağınız...



     Geçtiği ortamlar zaten sizi yaz aylarında hissettiriyor, o da ayrı bir "artı" yanı benim için. Kaliforniya sahilleri, okyanus, dalgalar, güneş, palmiyeler...



    Fakat bunlar, o kadar güzel atmosferin içinde bile kendilerini sürekli strese sokmayı başarıyorlar, soygun işleriyle uğraştıkları için... :) Burada sörf yapıp, keyif çatıyor gözüktüklerine bakmayın yani. ;)


- Nazlı

TNT Dizisi | Animal Kingdom TNT Dizisi | Animal Kingdom Reviewed by Nazlı-Merve Börkü on 11:02 Rating: 5

15 yorum:

  1. Bayılıyorum soygunlu dizilere... :) Şimdilerde La Casa De Papel izliyorum o bitince buna da bakacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde. 💃🏼 La Casa de Papel de çok manyak bir dizi onu da izledik ama herkes çok yazıyo diye yazmadık, gerek kalmadı, zaten çok izlendi 😀

      Sil
  2. Farklı güzel arketipler var.

    YanıtlaSil
  3. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE

    YanıtlaSil
  4. Huyhhhh yine bir dizi daha :) Askere gitmeme az bir zaman kalmış ama dizi listesi kabardı :) Sanırım askerden gelince kış uykusuna yatmış gibi dizi izlemeye gömülürüm. :) ahahha:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günde 3 bölüm izlesen çabuk biter.. ;) Hahah

      Sil
    2. Diyosun ki izle :) Tamam :) vakit bulursam izleyeceğim ;)

      Sil
    3. Tabiki vakit bulduğun zaman. Kimseyi zorlamıyoruz, bizimkisi sadece öneri.. :)

      Sil
    4. Pekala Eğer zaman bulabilirsem önerinizi değerlendireceğim. :)

      Sil
  5. Merhaba, yazınız için teşekkürler. Bloggerların buluşma ve sosyal paylaşım noktasında sizleri de aramız da görmek isteriz. Böylelikle içeriklerinizi diğer bloggerlara tanıtabilir merak etiiğiniz blogger ile doğrudan irtibat kurabilirsiniz. İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  6. Bu bizdeki şeye benziyor, mmmm: "Klavye Delikanlıları" adlı reyting düşüklüğü sebebi ile biten diziye.
    Güzel dizi idi bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu izlemedim bilmiyorum ama eğer reyting düşüklüğü sebebiyle kaldırılmış ise, demekki ciddi eksiklikler varmış... :)

      Sil
  7. İadeyi ziyarete geldim!
    İkizlerin blogu,ne güzel!Bayıldım buraya.
    Bu diziyi not ediyorum,yazın kesinlikle izleyeceğim,teşekkürler ^^

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.