"Joker" 2019 Film Yorumu (Tabiki Spoilersiz!)

"Joker" |Joaquin Phoenix

   İşte sonunda "Joker" film yorumumla karşınızdayım. Biraz geç oldu farkındayım. 5 Ekim'de gitmiştim fakat 9'una kaldı yoğun çalışma tempomdan dolayı. Neyse geç olsun güç olmasın, gene de merak edenleri aydınlatmak için yazmak istiyorum kısaca :)

   Bilenler bilir, Joaquin Phoenix'i bu seferki bir DC karakteri olan Joker'i canlandırırken izliyoruz. Takipteydim bu filmi, "Acaba iyi olur mu ki? Jared Leto gibi Joaquin Phoenix de beğenilmez mi yoksa? Beklenileni karşılamaz mı?" gibi birçok soru aklımı kurcalıyordu. Yine de kendi yorumumla değerlendirmek için izlemeye gittim.

Joaquin Phoenix


    Film baya acıklı. Öncelikle onu söylemeliyim. Hem suç, hem dramı anlatıyor çünkü. "Bir suçlu nasıl suçlu olur?" sorusunun cevabı bu filmde yatıyor. Zaman zaman baya içiniz acıyor... Bazen de heyecanla bir sonraki olayı merak ediyorsunuz.

   İzledikten sonra "Wow" dedim, gerçekten baya uğraşmışlar ve hikayeyi iyi yansıtmışlar. Yönetmeni Todd Philips olması biraz şaşırtıcı değil mi? Gerçi "Limitless" gibi bir filmi de yönetmişti fakat "Hangover" serisini düşününce, alaka baya uzak kalıyor sanki :) Gerçekten başarılı bir yönetmen ki, bu alakayı "sız"lıktan kurtarmış ve çok iyi " sanat filmi" tadında bir film ortaya çıkarmış.

    İzlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum. Şimdi film hakkında neler düşündüğümü öğrendiniz. Fragman aşağıda... İzleyeceklere iyi seyirler, izlemiş olanlar zaten anladı anlayacağını :) 


- Nazlı

"Joker" 2019 Film Yorumu (Tabiki Spoilersiz!) "Joker" 2019 Film Yorumu (Tabiki Spoilersiz!) Reviewed by Nazlı-Merve Börkü on 12:40 Rating: 5

5 yorum:

  1. Teşekkürler. Konuyu ve fragmanı beğendim:)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle izlemek istediğim bir film.Maalesef daha izleyemedim.

    YanıtlaSil
  3. Oldukça hoş ve güzel bir bilogunuz var takibe aldım. Sizi de beklerim.Sağlıcakla Kalın.
    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim. Venedik Film Festivali'nde En İyi Film dalında "Altın Aslan" ödülünü aldığını da buradan belirteyim :) Atlamışım

    YanıtlaSil
  5. Ben de filmi çok beğendim, konusu ve anlatımı çok güzeldi.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.