Çizgi Roman Severler Buraya! Yıldıray Çınar "O Sırada..." Sergisi

Yıldıray Çınar "O Sırada..." Sergisi


       Merhaba sevgili okuyucular :) Bir sergi yazımızla daha karşınızdayız bugün. Sizlere (eğer halen tanımıyorsanız tabi) Marvel ve DC Comics gibi dev çizgiroman yayıncıları için çizen, mütevazi ve yetenekli Türk çizer Yıldıray Çınar'ı tanıtmak ve Bina Moda'daki sergisinden bahsetmek isterim.



   Anadolu Üniversitesi mezunu olan Çınar, hediye gelen bir "Conan" çizgi romanı ile çizgi romanlarla tanışmış ve o gün bu gündür hep aynı şekilde sevmiş ve kendisini adamış onlara. Daha sonra gazete bayilerindeki dergiler ilgisini çekmeye başlamış. Bağımlısı olmuş. :)

Yıldıray Çınar


   "O Sırada..." adlı sergisi 19 Ocak tarihinde açılmıştı ve bir aydır görülmek ve tanınmak için sizleri Bant Mag. Havuz'da bekliyordu. Bugün son günüydü ve sergi sona erdi onu belirteyim. Fakat biz sizler için bu yazımızda tüm sergiyi paylaşacağız. Merak etmeyin. :)

    Iron Man, Supergirl, Weapon X, Batman, X-Men ve daha birçok kahramanın çizimleri yetenekli ellerinden çıkmıştır. 

   Şimdi paylaşacağım çizimlerde de göreceğiniz üzere, sayfaların üzerinde kendi ismi ve imzası vardı. Onları görmek biraz daha heyecanlandırdı beni. Bu kusursuz çizimlerin yaratıcısının isim ve imzasını kağıtların üzerinde görmek... 









    Dikkatli bakarsanız, sayfaların üst kısımlarında kendisinin isim ve imzasını göreceksiniz. Çizgi romanların hepsini tek tek inceledim ve hangi tür kalemleri kullanmış olabileceğini düşündüm. 

   Birzamanlar illustrasyonlar çizmiş biri olarak, muhtemelen sulandırılabilen iki uçlu kalemlerden kullanmış olabilir diye düşündüm.

   Sergi çok hoşuma gitti sonuç olarak. :) Eğer olurda tekrardan açarlarsa, mutlaka gidip yakından incelemenizi tavsiye ederim. 



- Nazlı
Çizgi Roman Severler Buraya! Yıldıray Çınar "O Sırada..." Sergisi Çizgi Roman Severler Buraya! Yıldıray Çınar "O Sırada..." Sergisi Reviewed by Nazlı-Merve Börkü on 10:30 Rating: 5

2 yorum:

  1. İlk yazmaya başladığınız ve kendinizi fark ettirmek için takip listeme izinizi bıraktığınız günden beri ara ara gelip yazılarınızı okuyorum:)) Başlangıçta -açıkçası-bu bir heves ve bir süre sonra geçer diye düşünmüştüm, pek çok genç blogger'ın tutumlarından yola çıkarak:) Ama sonra gördüm ki bayağı azimle ve en önemlisi sevimli bir hevesle ve severek sürdürdünüz bu işi:)) Ben de ne yaptım; "bakalım bu tatlı kızlar, pek de tatlı üslupları ile neler yazmışlar" diye ara ara gelirken, sizi daha güncel izleyebilmek, özellikle İstanbul seyahatlerimizde, bak şunu da görmeliyiz ya da şurada da oturup bir şeyler yemeliyiz listemiz için sizi blogroll'üme ekledim:)) Yolunuz açık ve aydınlık olsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel bir yorumla duygularınızı aktarmışsınız. Böyle geri bildirimler almak bizi çok çok mutlu ediyor ve severek yaptığımız bir işte daha da şevk veriyor :) Böyle düşünmenize çok sevindik. Umarız diğer okuyucularımız da sizinle aynı düşüncedelerdir. En iyi seçtiğimiz sergi, dizi, film ve etkinlik yazılarımızla blog yazarlığına devam etmeyi ve bırakmamayı düşünüyoruz biz, çünkü başta da belirttiğim gibi bunu severek yapıyoruz :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.