Netflix Yapımı TAU Hakkında


Yeni bir yazıdan daha merhabalar! Geçen günlerde internette film ararken, bir yapay zeka filmi olan TAU'ya rastladım. Yorumlara bakarken çokta olumlu yorum göremesem de, biliyorsunuz bu netteki filmlere-dizilere yapılan yorum olayları biraz karışık oluyor. Herkes kendi görüşünü belli etmekte özgür tabii ancak hiçbir filmi de yerden yere vurmak gerekmiyor diye düşünüyorum. ''Zevkler ve renkler tartışılmaz'' diye birşey var :) Başka bir sitede gayet olumlu yorumlar vardı mesela. Bilim kurgu ve yapay zeka ve ayrıca deney konulu filmlere düşkün olduğum için -tabii ki- izlemeye karar verdim. 





Film 29 Nisan'da çıkmış. Konusunda ise, Thomas Upton isimli bir mucit, yapay zeka TAU'yu geliştiriyor. Amaç ise programı denemek için bir kişiyi hapsetmek ve onun üzerinde bu yapay zeka programını denemek. Bu yüzden genç bir kadını kaçırır ve arkasından gelen olayları işliyor. 




Bu filmi ''Black Mirror'' ve ''Her'' karışımı olarak gördüm. Bazı yerlerde eksik ya da hatalı parçalar olsa da genel olarak izlenmeyecek türden bir film değil. Netflix'in bu filmi de yüksek bütçe ile çektiğini belirtmek isterim. Ayrıca filmde kullanılan renkler ve ortamlar güzel işlenmiş. 


Sonuç olarak bu filmi size tavsiye ederim, ben beğendim :) Fragmanı da paylaşıyorum. Yeni yazıda görüşmek üzere!



-Merve

Netflix Yapımı TAU Hakkında Netflix Yapımı TAU Hakkında Reviewed by Nazlı-Merve Börkü on 16:53 Rating: 5

7 yorum:

  1. Görmüş ve merak etmiştim açıkçası.
    Konusu da ilginç geldi bana. Listeye eklemeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok iyi bir film olmasa da kendini izlettiriyor diyebilirim

      Sil
  2. En iyi netflix orjinal dizileri ve filmleri listesinde yer almayı hak eden bir yapım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha sonra değeri anlaşılacak bir film olduğunu düşünüyorum.

      Sil
  3. Bende bu tarz filmleri çok beğeniyorum, özellikle bu sıra netflix yapımlarına da merak saldım :) izlenecek listesine ekliyim en iyisi :)

    YanıtlaSil
  4. Paylaşım için teşekkürler. Dekorasyon için izleyip yorumladığım program size de ilham kaynağı olabilir.

    https://forestofnoreturn.blogspot.com/2018/08/stay-here-karli-donusumler-mekanlarinda.html

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.