İmkansızı İmkanlı Yapma Çabaları: Mission Impossible Fallout

Mission Impossible: Fallout


        Herkese merhaba. Umarım gününüz güzel geçiyor. Aman, aksiyonlu geçmesin de... :) Yaz aylarının sakinliğinin tadını çıkarın. Hazır biraz etraf boşalmışken... 
    
   Bugün ki yazımda da bol aksiyon içerikli "Mission Impossible: Fallout", Türkçe karşılığı "Görevimiz Tehlike: Yansımalar" dan bahsetmek istiyorum. Bugün izledik. Evet Perşembe. Ben de anlamadım ama, bizim burada Perşembe vizyona girmiş. Normalde filmler Cuma günü vizyona girer ama burada genelde böyle sanki ön gösterimdeymiş gibi erken izliyoruz ve bunun da rahatlığını yaşıyoruz. Nitekim salonda gene bir tek Merve ve ben vardık ve başka kimse gelmedi. Kimsenin haberi yoktu sanıyorum. İyi de oldu. Jurassic Park filminde de aynısı olmuştu hatırlarsanız.. :)



    Filme gelirsek.. Filmin konusunu gene biraz tipik buldum ben. Şöyle ki, gene nükleer bomba tehdidi var. 3 adet Plütonyumu Berlin de ellerinden kaçırıyorlar. Bu sefer Ethan Hunt a August Walker ve Ilsa Faust da katılıyor ve tekrar ele geçirmek için peşine düşüyorlar. Fazla detaylara girip spoiler vermeyeceğim merak etmeyin. :)

   August Walker rolünde Henry Cavill i izliyoruz. Ilsa Faust rolünde de gene Rebecca Ferguson tabiki.




    Filmin 6. halkasında da gene aksiyon durulmuyor. Başından sonuna kadar olayların ardı arkası kesilmiyor. Fakat, gene o "son anda" olaylarına hazırlıklı olun derim. Tipiklikleri yapmaktan alı koyamamışlar kendilerini ve son anda gerçekleşen olaylar gene bu seride de mevcut.. 

    Dün izlediğim bir videoya göre, Tom Cruise filmin çekimlerinin çoğunda kendi oynamış ve dublör kullanmamış. Helikopter ve motor kullanmayı öğrenmiş. Zaten helikopter sahneleri, motor sahneleri ve damlardan atlama sahneleri oldukça etkileyiciydi. 

   Jimmy Fallon ın programında bunlardan biraz bahsetmekte. Kısa bir video. Sizlerle de paylaşmak isterim.




    Filmi genel anlamda beğendim, sadece konudaki o bazı tipiklikler can sıkıcı onun haricinde bir öncekine de biraz benzer olmuş gibi geldi. Baya uğraşmışlar ve beklediğimize değer bir film ortaya çıkmış diyebilirim. En fazla olabileceği gibi olmuş yani.. 

    Sizlere de şimdiden iyi seyirler diliyorum :) Eğer aksiyon filmlerini seviyorsanız mutlaka siz de beğeneceksiniz..

                                           Fragman






Mission Impossible: Fallout


- Nazlı



İmkansızı İmkanlı Yapma Çabaları: Mission Impossible Fallout İmkansızı İmkanlı Yapma Çabaları: Mission Impossible Fallout Reviewed by Nazlı-Merve Börkü on 16:29 Rating: 5

1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.