Kahramanların Dayanışması / Avengers: Infinity War


           Merhaba sevgili okuyucular. Bugün uzun zamandır reklamları yapılan, merak edilen, beklenilen ve özlenen Avengers: Infinity War vizyona girdi. İlk seansında ve ilk gününde izlemeye gittiğimizi söylememe gerek yok sanırım. Zaten artık bizi tanımışsınızdır diye düşünüyorum. ;) 

    Marvel ın hemen hemen bütün süperkahramanlarını topladığı Infinity War (sonsuzluk savaşı) nın oyuncu kadrosu da bir hayli geniş.


    Kimlermiş bunlar derseniz; Chris Hemsworth,
Mark Ruffalo, Chris Evans, Scarlett Johansson, Don Cheadle, Benedict Cumberbatch, Tom Holland, Chadwick Boseman, Zoe Saldana, Karen Gillan, Tom Hiddleston, Paul Bettany, Elizabeth Olsen, Anthony Mackie, Sebastian Stan, Idris Elba, Chris Pratt.

   İyi oyuncular kombosu gibi değil mi? :)

                 
Avengers: Infinity War


    Avengers 2: Age of Ultron un üzerinden 2 yıl geçmişti. Sanki daha uzun zaman geçmiş gibi. Ya da bana öyle geldi bilmiyorum ama artık bu filmi tekrar izlemeyi baya baya istiyordum. Çünkü Marvel karakterlerini birarada izlemek, tek tek izlemekten daha zevkli geliyor bana :)

    Konusuna gelirsek: Kaptan Amerika ve Iron Man arasında yaşanan olayların ardından bölünen kahramanlarımız, birbirlerinden uzaklara savrulurlar. Hepsi kendi yandaşlarıyla dünyayı korumaya çalışmaktadır. Ancak dünyanın kaderi bir kez daha tehlikeye girer. Sınırsız bir güç kaynağı olan sonsuzluk taşlarının peşine düşen Thanos, dünyanın gördüğü en büyük tehdittir. İnsanlığın kaderi bir kez daha, insanlık için savaşmaya ant içmiş kahramanlarımızın elindedir. Hiçbir süperkahramanın tek başına yenemeyeceği büyüklükteki bu tehdit için ekipler birleşmeli ve tehdide tüm güçleriyle karşı koymalıdır...

Kaynak: Beyazperde

Thanos Reyis. (Ah be Thanos, ne uğraştırdın herkesi ! )

         Spoiler tabiki vermemeye çalışarak, biraz film hakkında kendi görüşlerimden de bahsetmek istiyorum.

    Filmde birkaç sürpriz mevcut. Şaşırdığım ve görmeyi beklemediğim - istemediğim şeyleri gördüm diyebilirim. Hazırlıklı olun yani. Şaşıracaksınız. Şu anda kendimi spoiler vermemek için zor tutuyorum. Ama tutacağım :)

   Sonra başka... Evet. Aksiyon hat safhada zaten ve beklediğimize değmiş. Süperkahramanları birarada izlemek güzel oluyor. Komedi özellikle ilk yarıda oldukça vardı. Baya komik espriler mevcut. Zaten Marvel bunu sıkça yapar filmlerinde.

  Şunu da eklemeliyim ki, filmin sonunda çıkmayın çünkü gene klasik Marvel olayı var. Yani en sonunda ek sahne var ve çok şaşıracaksınız. ;) Görmeyi hiç beklemediğim bir sahneydi.

  Sıradaki filmi nasıl bekleyeceğimi düşünüyorum şu an. Evet, sanırım bekleyemeyeceğim. Şaka şaka. :) Mecbur beklicez ama çok merak ediyorum olayların nasıl gelişeceğini serinin sıradaki filminde...




- Nazlı

Kahramanların Dayanışması / Avengers: Infinity War Kahramanların Dayanışması / Avengers: Infinity War Reviewed by Nazlı-Merve Börkü on 17:49 Rating: 5

8 yorum:

  1. Kaç zamandır bekliyorduk vallahi, ben de çok merak ediyorum. Bu yazıdan sonra merakım göklere çıktı :D

    YanıtlaSil
  2. Haha. Çok güzeldi ve izlemesi keyifliydi herzamanki gibi :)

    YanıtlaSil
  3. Seems great!! i will try to watch it.
    Happy week end.
    My New Post | Instagram | Bloglovin

    YanıtlaSil
  4. Merak ediyordum ama şimdi daha fazla merak etmeye başladım. İlk fırsatta Hemen izlemeliyim. Teşekkürler 🙂

    YanıtlaSil
  5. Sevgili ikizler, ben de bir an önce izlemeyi düşünüyorum. Bir de sürpriz falan demişsiniz merakım iyice arttı:)

    YanıtlaSil
  6. Şaşırtıcı unsurlar ve sürprizler varr ;)

    YanıtlaSil
  7. Avengers serisinin şu ana kadar en iyi yapımlarından biri olarak gördüğüm ve Marvel evreninden onlarca karakterin yer aldığı Avengers: Infinity War filmini geçtiğimiz hafta izledim. Biraz geç oldu fakat detaylı ve ayrıntılarına dikkat ederek izlemek istedim. Bu yüzden art arda 2 kere izlemem gerekti. Bu yazımda Avengers: Infinity War (2018) filmi ve detaylarını aktaracağım.
    https://www.dogushan.com/avengers-infinity-war-2018-film-incelemesi/

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.