Vini Vici ve Ruben de Ronde ile Trance Müziğe Doyduk



        Herkese yeniden merhaba. Geçtiğimiz Cuma günü uzun zamandır beklediğim bir etkinlik gerçekleşti ve (hala biraz inanmakta güçlük çekiyorum geldiklerine :)) ) Vini Vici Lifepark İstanbul a geldi !

    Geçen sene de gelseler diye beklemiştim. Çok istemiştim fakat gelmemişlerdi. Bu sene böyle daha Nisan ayındayken, erken erken gelmeleri ne de iyi oldu! Tam festival dönemi yeni açılmış, havalar iyileşmiş...


    
Vini Vici (Aviram Saharai & Matan Kadosh)


     Aviram Saharai ve Matan Kadosh İsrailli Psychedelic ve Goa Trance Dj ikilisi. Yaptıkları müzik eğer gerçekten kendinizi verirseniz sizi alıp başka diyarlara götüren ve insanlığın o ilk doğduğu, yaşadığı zamanları, kabileleri hatırlan türde bir müzik. Bu şekilde açıklayabilirim sanırım bu tarzı hiç bilmeyenler için.

     Başka birçok bu tarzda müzik yapan Dj ler elbette var, onları da dinliyorum ama bu ikili tam olarak benim sevdiğim tınıları kullanıyor gibiler. :) O yüzden benim için yerleri ayrı.

 


     


Vini Vici

     Ruben de Ronde dan sonra setlerini çalmak için sahne aldılar. Açılışta Muhteşem Yüzyıl dizisinden bir müzikle başladılar. Oldukça şaşırtıcıydı. Sürpriz yapmak istemişler belli ki. :) Gayet eğlendirdiler. Goa ve Psycheledic Trance a doyduk yani. ;)

     Diğer bir isim ise Ruben de Ronde du. Gittiğimizde Hollanda lı Trance Müzik Dj i Ruben de Ronde, kendi setini çalıyordu.



     Güzel ve tatmin edici bir Trance müzik deneyimi yaşattı ve zaten kendisini Asot (a State of Trance) dan da tanıyordum ve tarzını seviyordum. Armin van Buuren ın tarzına benzer bir Dj. Kendisiyle de arası iyidir zaten. :)



Armin van Buuren & Ruben de Ronde






          Etkinlik alanı yarı kapalıydı ve üşümedik. Tam tersi bol bol terledik :) Haha. Işıklandırmalar, lazerler tam olması gereken gibiydi.

    Dışarıda da birçok yemek yeme alanları mevcuttu. Yalnız girişte biletleri tekrar vermemeleri biraz kötü oldu.

    Ben önceki gittiğim konserlerin biletlerini saklıyordum ve bunu da saklamak istemiştim. Sordum ama veremiyoruz dediler. Halbuki önceden biletin sadece yan tarafını kesip tekrar veriyorlardı. Umarız diğer etkinliklerde tekrardan yapmazlar bunu.

         Joy Grup a gerçekten böyle güzel bir etkinlik yaptıkları için çok teşekkür ediyorum. Bilet olayı haricinde herşey mükemmeldi. :)


- Nazlı 
Vini Vici ve Ruben de Ronde ile Trance Müziğe Doyduk Vini Vici ve Ruben de Ronde ile Trance Müziğe Doyduk Reviewed by Nazlı-Merve Börkü on 12:15 Rating: 5

5 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.