Armin Van Buuren Konseri İzlenimlerimiz (Embrace)

30 Eylül Cuma günü İstanbul'da Embrace Dünya Tur'u kapsamında, en ünlü 3 Elektronik Müzik-Trance Dj'leri arasında saydığımız Armin Van Buuren rüzgarı esti !! (rüzgardan ziyade fırtınaydı sanki..). :)

Biletimizi 3.5-4 ay önce almıştık bile ! Size tam net bir sayı söyleyemeyeceğim çünkü ne zaman aldığımızı unuttum, fakat sanırım yaklaşık olarak bu kadar süredir bekliyorduk.
 



Yukarıdaki fotoğrafta, gittiği ve gideceği tüm ülkeler yazıyor. Neyse ki Türkiye'ye gelmeyi de iptal etmedi, açıkçası bundan çok tırsmıştım. Neden, çünkü ülkemizde terör olayları malesef ki sürekli devam ediyor ve çok büyük isimde müzisyenler ve Dj ler gelmekten vazgeçti... DVBBS, SIA, Muse gibi isimlerden bahsediyorum. Ayrıca Spaceland Festival'de iptal edildi. :( Terör olayları yüzünden sanatçılar gelmek istemiyorlar ve işte bu yüzden Armin de iptal eder diye 3.5 attım fakat kendisi çok çok ince düşünerek ve sevenlerini kırmamak adına iptal etmemiştir diye düşünüyorum. :))

Gelelim konser izlenimlerine... Konser alanı en başında Life Park olarak düşünülmüştü fakat, orada Life In Color Kingdom konserinde yaşanan üzücü olaylar sebebiyle yer değiştirdi ve Ora Arena mekanına alındı (hayırlısı olsun diyelim). Mekan içerisinde Armin Van Buuren kıyafetleri satış bölümü de yapmışlardı. Şapkalar, tişörtler vs. Işıklandırmalar da güzeldi. Genelde siyah ağırlıklı dekorasyon kullanmışlar bu da ayrıca hoşuma gitti. Modern bir mekandı anlayacağınız...


Bir pankart gördüm ve baskı tasarımı bana ait olan tişörtüm ile fotoğraf çekildim. :) (Armin'in yetenekli elleri altında olmak güzell :P)





Resmi çekildim, bide baktım herkes koşturmaya ve içeri girmeye başlıyor ! Artık biz de içeri girsek iyi olur, herhalde başlıyor dedik ve daldık konser alanına. :)) Bir de ne görelim, daha önceki Armin in Embrace Tur'larından izlediğim Trampet ci amca çıkmış tozu dumana katıyor ! :D Sonra Armin de göründü ve alkışlar koptu zaten orda. Her zamanki gibi iki kolunu yanlara açıp, herkesi kucakladığını gösterdi. Bkz. Embrace turunun amacı. Bu adam bir başka !!


Geldi ve o güzel müzikleriyle başladı bizleri coşturmaya. Trance fazla çaldığını söyleyemeyeceğim, EDM çaldı. Çok tatmin edici bir konserdi bence, E Armin den bahsediyoruz tabi. Bütün enerjimizi attırdı ve yerimizde durdurtmadı sağolsun. :) Save My Night, Hyperdrive, Freefall gibi birçok parçasını canlı dinleme fırsatımız oldu ve kendimizi şanslı hissetmemek elimizde değildi... Birçok mesajlar aldık kıskandım, bende orada olmak isterdim gibi. Keşke Biletix'in indirimli fiyatını kaçırmasaydınız ne diyim. :) 

Vokaller de biricik tatlı Dj'imiz Armin Van Buuren a eşlik etti zaman zaman. Mr. Probz, Betsie Larkin, Cimo Frankel gibi isimleri de canlı dinleme fırsatımız oldu, (Betsie'yi keşke daha uzun süre dinleyebilseydik fakat sadece tek bir şarkı da sahneye çıktı). Ayrıca çok sayıda dansçı şovları da konserde yer aldı.

Işıklandırmalar çok iyiydi, ortam ferahtı, güvenlik iyiydi. İpe sapa tipler fazla yoktu ve kız sayısı da, önceki gittiğimiz Electropol, Boom Carnaval gibi konserlere oranla daha fazlaydı. Yaşasın Armin'ci kızlar !! :)) 

Evet arkadaşlar, konser izlenimlerimiz bu yönde oldu. Umarım ki en kısa zamanda kendisi tekrar ülkemize gelir diyorum ve birkaç resim daha paylaşmak istiyorum sizlerle.


konser

konser

Konser



  
  - Nazlı


Armin Van Buuren Konseri İzlenimlerimiz (Embrace) Armin Van Buuren Konseri İzlenimlerimiz (Embrace) Reviewed by Nazlı-Merve Börkü on 15:59 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.