Johnny Depp filmi ''The Professor'' Hakkında



Herkese merhaba :) Geçen günlerde Johnny Depp'in filmi ''The Professor'' u izlemeye karar verdik. Film komedi-drama türünde ve ABD'de 17 Mayıs'da vizyona girmiş. Çekimleri geçen sene yapıldığı için, geçtiğimiz yıldan hatırlıyordum bu filmi. Zaman çabuk geçiyor :) Bizim gibi Johnny Depp hayranları için film hakkında biraz bilgilendirici bir yazı yazmak istedim bugün.

Wayne Roberts‘in yazdığı ve yönettiği filmin konusu şu şekilde; Depp (Richard Brown) kansere yakalanmıştır ve altı ay ömrü kalmıştır. Eğer tedavi alırsa ömrü 1 yıl veya 1.5 yıla kadar çıkabilmektedir. Birtek arkadaşı Peter onu anlamaktadır ve gerçeği birtek o bilmektedir. Birazda aksi bir profesör olan Richard, karısının da kendisini aldattığını öğrendikten sonra hayatını kafasına göre yaşamaya karar verir. Ondan sonra gelişen olayları anlatıyor. 

Depp'e eşlik eden diğer oyuncular ise, Zoey Deutch, Rosemarie DeWitt, Ron Livingston, Justine Worrington ve Danny Huston eşlik ediyor.





Film hakkında benim görüşlerim ise, Depp için sakin bir film olduğu gerçeği. Çünkü sizler de bilirsiniz ki, ünlü aktör her zaman macera dolu ve hareketli filmlerde oynamıştır.



Belki de özellikle bu tarz bir filmde oynayarak kendini denemek istemiştir, ya da kim bilir artık belki de daha yavaş tempolu filmleri seçmek isteyecektir. Bunu zaman gösterir, bekleyip göreceğiz :)


Filmde bazı yerleri saçma bulmamla beraber, izleyenleriniz belki bana hak verebilir, bazı yerleri abartılı ve gereksiz buldum açıkçası. Sizlerin de görüşlerini bekliyorum. Fragmanı da paylaştığıma göre, bir sonraki yazımızda görüşmek üzere! :)



-Merve
Johnny Depp filmi ''The Professor'' Hakkında Johnny Depp filmi ''The Professor'' Hakkında Reviewed by Nazlı-Merve Börkü on 17:14 Rating: 5

5 yorum:

  1. Benim de gözüme çarpan bir filmdi bu. Konusu tahminimden biraz farklıymış ama...
    Ben Depp'i izlemeyi seviyorum. Bu filmini de en kısa zamanda izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de izleyeceğim, teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. Türkiye'de ne zaman vizyona girecek acaba biliyor musunuz? Merakla bekliyorum... 😣

    YanıtlaSil
  4. Uzun zamandır film arayışları içindeydim.Bu film yazısı tam da aradığım gibi:)Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.