İstanbul Comics and Art Festival Başladı!

ICAF | İstanbul Comics and Art Festival

           Merhaba sevgili dostlar. Bugün 3. kez düzenlenen İstanbul Comics & Art Festival başladı. Biz de ilk günden gidelim dedik. :) 


ICAF | İstanbul Comics and Art Festival

    Festival girişinde yoğunluk oldukça fazlaydı ve tahminim bir yarım saat kadar bekledik sanırım içeri girebilmek için. Club Quartier (Moda) de gerçekleşiyor. Biletleri internetten de alabiliyorsunuz ama biz oradan gidince aldık. Birkaç bilgi alıp telefonunuza bir "Qr" kodu gönderiyorlar ve bunu girişte okutup içeri geçiyorsunuz. 

    Bu festivalde birçok illüstrasyon, çizgi roman standları ve sergileri, atolyeleri, seminerleri ve daha fazlası bulunmakta. Onları görüp, böyle ufkunuzu açarak, ilham alarak buradan ayrılıyorsunuz. Çok beğendiğiniz şeylerden alma imkanınız da var ve atmosferi gerçekten çok enerjik.  

    Evde sıkılıp oturacağınız yerde, hazır hafiften havalar da serinlemeye başlamışken kesin gidip görün derim. Sadece 3 gün sürecek bir festival bunu da belirtmek isterim.





    Biz de Stilist olduğumuz ve ayrıca Grafik Tasarım ile de yakından ilgili olduğumuz ve hatta bu konularda birçok çalışma yapmış olduğumuz için özellikle illüstrasyonlar beni çok çekti diyebilirim. Sizler de elbette böyle çalışmalar yapabilirsiniz ve istiyorsanız eğitimlerini alabilirsiniz veya Youtube videolarından yararlanabilirsiniz. Adobe Illustrator adlı programı öneririm ben öğrenmek isteyenlere.

    Gördüğüm ve düşündüğüm kadarıyla daha çok o programı kullanmış gibiler. Elbette ki farklı programlar da kullanmışlardır. Mesela belki After Effects veya Corel Draw... Photoshop u ise hemen hemen her üründe kullanmışa benziyorlar zaten o bu sektörün baş tacıdır. :)


Çok tatlı olmamışlar mı? :P



    Bu eğlenceli festivalden baya çok fotoğraf çektim, fakat çoğunu elemek durumunda kaldım. Zaten her şeyi paylaşmak doğru olmaz belki sizler de gidip görmek istersiniz. 

    Başka şehirlerde yaşayan arkadaşlar için fotoğraflardan çoğunu yüklemeye çalıştım ama tabi gene de. :)






     Festivalde kahve satılan araba tarzı çok şirin araçlar da vardı.



      Etkinlikten diğer fotoğraflar...










Detaylı bilgi için > ICAF




- Nazlı




İstanbul Comics and Art Festival Başladı! İstanbul Comics and Art Festival Başladı! Reviewed by Nazlı-Merve Börkü on 15:51 Rating: 5

4 yorum:

  1. People like you should write books.. xx <3

    YanıtlaSil
  2. Bende gitmek istiyordum ama Bursa'da yaşadığım için gidemedim . Grafik tasarım ve çizgi roman standlarını görmek gerçekten isterdim .

    YanıtlaSil
  3. Ben de gitmek istiyorum, keşke İzmir'de de düzenlense, çok şanslısınız.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.