Bir Suç Ailesinin Dramı | Ozark

Ozark


        Merhaba arkadaşlar. Ozark adlı diziyi hanginiz duydu hanginiz duymadı bilmiyorum ama bugün size bu diziden bahsetmek istiyorum. 

   Dizi bu aralar oldukça popüler bir Netflix dizisi, hatta dışarıda billboard larda da çok defa afişini gördüm. Belki sizler de gördünüz ama "Acaba izlesem mi, izlemesem mi? Zaman kaybı olur mu benim için?" veya "Konuşulduğu kadar iyi bir dizi midir ki?" gibi düşünceler içerisindesinizdir. Ben bugün bu tüm aklınızdaki soru işaretlerine bir son vermek için dizi hakkındaki tüm düşüncelerimi sizlerle paylaşacağım. :)


    Dizinin konusu şöyle: evin babası Marty Byrde, bir finans danışmanıdır. Girdiği pis işler yüzünden bir uyuşturucu kartelinin baş sorumlusu olan Camino del Rio 500 milyon dolar aklamasını isteyince, eşi Wendy, kızı Charlotte ve oğlu Jonah ile beraber Chicago dan Missouri deki Ozark Gölü ne gitmek zorunda kalırlar.



Camino del Rio
    
    Tabi burada birçok lanetli, kötü olaylar ve maceralar başlarından eksik olmuyor. (buradan da asla böyle işleri övmediğimi ve bu işlerin ne kadar kötü sonuçlara yol açabileceğini belirteyim.) Gelgelelim daha adımlarını atar atmaz, ergen çocuklar sıkıntılar çıkarmaya başlıyorlar. Özellikle de Charlotte. Jonah ın psikoloji gidiyo, Charlotte kendi başına bir işler peşinde... 


Oldukça sürprizli bir dizi zaten izleyince siz de bana hak vericeksiniz :)

    Fazla spoiler vermek veya konuya detaylı değinmek istemiyorum bu yüzden biraz yüzeysel geçmeye çalışacağım.


Darlene ve Jacob Snell

    Darlene ve Jacob Snell çifti ise bir haşhaş tarlasına sahip ve onlar da uyuşturucu işi içinde. Byrde ailesiyle beraber iş yapmaya çalışıyorlar çünkü Marty 500 milyon doları aklayabilmenin yollarını ararken birçok çözüme başvuruyor. Bir taraftan bunlarla, diğer taraftan bir bar işleten bayanın dükkanını kullanarak tabi ve daha başka yöntemler...

    Anlattığımdan daha fazlasını bu dizide izleyeceksiniz.

    
Ruth
   
   Ruth karakterine ise kesinlikle yazımda yer vermem lazım tabi ki. Ruth da dizinin önemli karakterlerinden birtanesi. 

   Erkek kardeşine sahip çıkmaya çalışan ama maddi açıdan da o kadar zorda ve karakteri aşırı zayıf, içki bağımlısı ve hapishanede bir babaya sahip zavallı bir kız. Onun da hayalleri var ve iyi bir yaşam istiyor, aslında özünde iyi ama pis işlere o da karışmak zorunda kalıyor.

                                  xXx

    Bu diziyi genel olarak beğendim evet, ama biraz durgun olduğunu da söylemem gerek. Bir de mavi bir filtre kullanmışlar çekimde yani dizi tarz itibari ile karanlık ve mavi geçiyor. Benim hoşuma gitti ama siz ne düşünürsünüz bilmem tabi.

   Daha fazla aksiyon beklentisi içerisindeydim diziyi izlemeden önce. Geçtiği ortamlardan dolayı kendini izlettiren bir dizi ve çokta sıkılmayacağınız bir dizi. Merak etmeyin.

   Sizlerin de dizi hakkındaki yorumlarınızı almak isterim, başkalarının yorumlarını da merak ettim açıkçası. 


Byrde Ailesi



- Nazlı



Bir Suç Ailesinin Dramı | Ozark Bir Suç Ailesinin Dramı | Ozark Reviewed by Nazlı-Merve Börkü on 20:27 Rating: 5

4 yorum:

  1. kesinlikle sürükleyici olmalı ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 sezon bu arada onu eklemeyi unutmuşum :) Evet sürükleyici. 3. Sezonu merakla beklemedeyim

      Sil
  2. Aslinda ilgimi cekti ama mavi filtre beni cok bunaltiyor izlerken. Yine de bir kac bölüm deneyecegim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Nasıl daha önce görmemişim. İzleyeceğim bugün :)

    Beklerim :) www.benirva.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.