Hayal Kahramanları | Sunay Akın

Hayal Kahramanları - Sunay Akın


        Yeniden herkese merhaba. Geçtiğimiz günlerde yeni bitirmiş olduğum, hepimize sık sık içimizdeki çocuğu kaybetmememizi söyleyen ve kendi de asla kaybetmeyen önemli yazarlarımızdan Sunay Akın ın "Hayal Kahramanları" adlı kitabından bahsedeceğim. 

    İlk baskı yılı 2015 olan bu cici kitap 208 sayfa. Sadece kitap kapağına bakmanız bile sizi çocukluk yıllarınıza götürebilir. Teksas, Zagor, Süperman, Batman, Temel Reis, Şirinler, Casper ve daha fazla kahramanın oluşum süreçlerinin bilgilerini bu kitapta bulabilirsiniz.

         Kitabın içeriğinden birkaç resim ve çizgi romanların ilk yayınlandığı zamana dair bir paragrafı sizlerle paylaşmak isterim.




 

                                                                                     xXx

          


         Çizgi roman karakterleri hep ilgimi çekmiştir. O yüzden bu kitabı okumayı çok istedim.

     Çocukluğumda izlediğim çizgi roman karakterlerinin oluşum süreçlerini okumak ve hangi yıllarda ilk çıkışlarını yaptıklarının bilgilerini görmek güzeldi. 

     Ayrıca kitapta tarihteki çok önemli bazı oyuncu ve yazarların hayatlarına da değinilmiş.

     Sunay Akın çok eğlenceli karaktere sahip bir insan olduğundan, bunu kitaplarına çok iyi yansıtıyor. :) Kitabı zevkle okudum. Sizlerin de okumasını tavsiye ederim.



- Nazlı



Hayal Kahramanları | Sunay Akın Hayal Kahramanları | Sunay Akın Reviewed by Nazlı-Merve Börkü on 11:55 Rating: 5

13 yorum:

  1. Listeme ekledim. Teşekkürler. Oğlumla birlikte okuyalım bakalım :)

    YanıtlaSil
  2. Çağrınız üzerine geldim ama biz zaten uzun bir süredir birbirimizin takipçisiyiz. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. keyifli bir kitap kokusu aldım sanki ... takipteyim sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Ben çizgi romanları hiç sevemedim ama çocuklar kesin severler bunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçerisinde tarihten çok önemli bilgiler mevcut

      Sil
  5. Çizgi roman karakterlerini hep sevmişimdir,Sunay Akın'ın kitabıysa kesin okunmalı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeker gibi adamdan şeker gibi bir kitap. Hehe :)) Diğer kitapları da öyle zaten. Olaylara değişik açılardan bakıyor bu çok güzel.

      Sil
  6. Benim de severek okuduğum bir kitaptı. Aslında genel olarak Sunay Akın'ın yazılarını beğeniyorum; birbirleri arasında tatlı bir ilişki zinciri oluşuyor. Bir yazı bitiyor, başka bir yazıya geçtiğinde görüyorsun ki o yazı onunla bağlanıvermiş. Eline sağlık Nazlı :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bunu bende farkettim. :) Rica ederim efenim, sevgiler...

      Sil
  7. Sunay Akın' ın bir kaç kitabını okudum. Okurken sesini duyar gibi oluyorum. Oldukça güzel kitapları ve hikayeleri var.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.