En sonunda Vizyonda ! Labirent: Son İsyan

Labirent: Son İsyan


      Merhaba sevgili okuyucular. Sizlere bugün yine ve yeniden bir film önerimiz olacak. Bilmiyorum bilim-kurgu türüne ne kadar ilginiz var ancak -bence- ilginiz olmasa bile beğenebileceğiniz bir yapım bu yapım. Maze Runner: The Death Cure (Labirent: Son İsyan)


      Oyuncu Kadrosu: Dylan O'Brien, Kaya Scodelario, Thomas Brodie- Sangster, Ki Hong Lee, Dexter Darden, Will Poulter, Giancarlo Esposito, Rosa Salazar, Patricia Clarkson, Aiden Gillen.                                 

      Film serileri üçleme olarak, Labirent: Ölümcül Kaçış, Labirent: Alev Deneyleri ve Labirent: Son İsyan olmak üzere aynı isimli romanlarından uyarlanma.

Labirent - Maze

     Serinin son filminin vizyon tarihi aslında geçtiğimiz 2017 senesinin başında olarak düşünülüyordu fakat serinin başrol oyuncusu Dylan O'Brien'ın filmin çekimleri sırasında sette sakatlanması üzerine vizyon tarihi 1 yıl kadar ertelendi. O haberi ilk Twitter'da gördüğümde baya şaşırmış ve üzülmüştüm. Hatırladığım kadarıyla bacağını kırmıştı. Gerçekten üzücü.

Dylan O'Brien

    Neyse ki filmin çekimleri tamamen durmadı ve tamamlandı. Bu sevindirici oldu. Bugün vizyona giren filmi ilk günü ve ilk seansında hemen izlemeye gittik.

    Film oldukça aksiyon içeriyor. Distopik ve Cyberpunk tarzı bir evrende geçtiği için de beni ayrıca bir etkiledi ve çekti. Filmlerde izlemek hoş oluyor ama normalde böyle bir düzen olmasını istemezdim tabiki, orası ayrı. Yani o güzel şehirde böyle stresli yaşamak kötü olurdu. Stressiz halini isterdim ama. Muazzam olurdu. :) Neyse. 

    Uzun zamandır bir filmi izlerken bu kadar meraklanmamış veya hayrete düşmemiştim. Bazı sahnelerinde gerçekten kendimi "Eyvah şimdi nasıl kurtulacaklar, nasıl bunu atlatacaklar" gibi cümleler kurarken buldum.


       
Labirent: Son İsyan


Labirent: Son İsyan


     Fazla detaya girmek, spoiler vermek istemiyorum ve siz de gidip izleyin istiyorum o yüzden yazımı burada noktalayacağım. Benim hoşuma giden bir film olmuş başkalarını bilmem artık. Beklediğime değmiş. Daha fazla abartılısı fazla kaçarmış yani dozunda bir film olmuş ve tatmin edici.

     Sizlerin yorumlarını da merak ederim, eğer izlediyseniz veya izlemediyseniz de yorumlarınızı bizlerle paylaşabilirsiniz. :) Görüşmek üzere !



 
- Nazlı
 


En sonunda Vizyonda ! Labirent: Son İsyan En sonunda Vizyonda ! Labirent: Son İsyan Reviewed by Nazlı-Merve Börkü on 17:00 Rating: 5

14 yorum:

  1. Bilim kurgu çok severim. Ayrı bir heyecanı var:))

    YanıtlaSil
  2. İlk film güzeldi fakat ikincisi iyi değildi pek bakalım bu nasıl olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten genelde hep dizilerin ilk sezonu ve filmlerin de ilk çekileni daha güzel oluyor devam halkalarına göre sanki...

      Sil
  3. Aynen öyle. :) Birkaç yıl önce bu tarihler hiç gelmeyecek gibi geliyordu ama gerçekten zaman hızlı geçiyor. Filmlerin vizyon tarihlerini böyle ileri zamanlara atıyorlar bu sinir bozucu oluyor başta ama bir bakıyorsun vizyon tarihi gelmiş bile. :)

    YanıtlaSil
  4. Filmi izlemedim ama yanlış hatırlamıyorsam Alev Deneylerini izlemiştim. Güzel bir filmdi . Eminim bu da çok güzeldir . 😂 Duyurmanız iyi oldu . Gidilesi bir film . Sevgiler . 😊💕

    YanıtlaSil
  5. Vaayyyy bu filme kesin gitmeliyimm... Sabırsızlıkla beklediğim filmlerden birisi. Diğer serilerini hayranlıkla izlemiştim. Bakalım bu sefer neler olacak.

    Trailer filan ekleseydin güzel olurdu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık gidip izlenir diye yüklememiştim zaten vizyona girdi ama ekleyim gene de o zaman. :)

      Sil
  6. İzlemedim ama güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  7. Yarın gitmeyi düşünüyordum, benimde beklediğim bir filmdi zaten. Bakalım neler olacak, Labirent evreninde...

    YanıtlaSil
  8. It promises to be great :) Regards:*


    www.windowtothebeauty.com

    YanıtlaSil
  9. Serinin üç kitabını da izledim. İlk kitabın filmi iyiydi ama ikinci kitabın filmini beğenmedim. Kitaptan çok sapmış ve ayrıca olayı farklı yönlere çekmişlerdi. Ondan bunu izlemeye korkuyorum. Bir daha hayal kırıklığı yaşamak istemem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplar daha detaylı işliyor konuyu tabi, filmde sapmalar yaşanabiliyor... Bu birçok kitaptan filme uyarlanmış yapımlarda görülüyor malesef

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.