Star Wars Çılgınlığı Devam Ediyor ! - The Last Jedi



Starwars: The Last Jedi

           

        Herkese merhaba. Sizlere geçtiğimiz Çarşamba günü vizyona giren Starwars serisinin ikinci halkası The Last Jedi'dan bahsetmek istiyorum bugün.

    Dilerseniz öncelikle kast listesine bir göz atalım ve bu bölümde kimleri izliyoruz bir bakalım; Daisy Ridley, John Boyega, Mark Hamill, Domhnall Gleeson, Carrie Fisher, Laura Dern, Oscar Isaac, Gwendoline Christie, Lupita Nyong'o.

    Yönetmen koltuğunda ise Rian Johnson oturuyor. 




     Görüldüğü üzere, kast listesi oldukça geniş ve film gerçekten önemli isimleri izlememize olanak sağlıyor.

Filmin Konusu? : Rey, ikinci bölümde de Finn, Poe ve Luke Skywalker ile destansı yolculuğuna devam ediyor... 




             Film 3D tabiki. Görsellikler, yani animasyonları vs etkileyici buldum. Özellikle karanlık tarafın yüksek ve güçlü silah tasarımlarını oldukça beğendim. Uzay gemi tasarımlarını da genel olarak beğendim... Fakat arasıra filmde yer alan yaratıkları, özellikle tuhaf balıktan bozma ve sincap tarzı olanları biraz abartı buldum. Çocuksu bir hava katmış ve filmi daha karışık hale getirmiş. Çok hoşuma gitmedi...



     
     Karakterlerin hepsi rolünün hakkını vermiş, fakat serinin bu bölümü bana bir yavan, bir boş geldi bilmiyorum. Çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Önceki daha çok hoşuma gitmişti fakat bu bir tuhafıma gitti. Çokta uzundu zaten, 2.5 saatti... Çoğu zaman da durgun geçti. İlk 1 buçuk saati durgun, yani pek aksiyon beklemeyin. Blade Runner 2017'de bile daha çok aksiyon vardı diyeceğim neredeyse. :) 

     Belki de son bölümde her şeyi yapmak ve daha güçlü bir film ortaya çıkarmak istemişlerdir. Bunu bilemeyiz tabi. Yani ben sonuncusunu baya bir iyi bekliyorum buna göre çünkü çok tatmin edici gelmedi. Elbet beğenenler de olacaktır, herkesin görüşü ayrı tabi.


- Nazlı
 
Star Wars Çılgınlığı Devam Ediyor ! - The Last Jedi Star Wars Çılgınlığı Devam Ediyor ! - The Last Jedi Reviewed by Nazlı-Merve Börkü on 14:48 Rating: 5

5 yorum:

  1. Gencecikti 20'li yaşların başında ilk filmi izlediğimde, birlikte yaşlandık onlarla. :) Çok seviyorum, emeğine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  2. Bişi diyimmi hiç starwors izlemedim doğru yazdımmı onu bile bilmiyorum :D.Tamam tammm vurmayıııınnnn :D .Yazı çok güzel açıklayıcı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimse kimseyi zorlamıyor canım, izlemek istemeyen izlemez tabi... :)

      Sil
  3. Star wars bir efsanedir bence. Elbette seven kadar sevmeyen de var ama ben kesinlikle çoookkk seven taraftayım. Ben beğendim aslına bakarsanız. Hatta Rey ve Kylo Ren arasında ki romantik yakınlaşma filan filme farklı bir boyut katmış. Bir önceki film yani Güç uyanıyor uzuuuuunnn bir aradan sonra vizyona girdiği için hepimiz çok özlemiş çok beklemiştik sanırım o yüzden de daha bir etkilenmiştik. Bu arada cast listesinde Adam Driver'ı göremedim. Ve bir faydası daha sizi takip etmeye başladım.:) ben de beklerim. www.idilob.com sevgiler.. yada en klişesinden May the force be with you!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz seni takip ediyorduk diye hatırlıyorum. Çünkü sitenin ismini hatırladım. :) Teşekkür ederiz. May the force be with you too ;)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.