Anadolu Feneri'nde Çok Şirin Bir Kafe: Mavi Kapı

Mavi Kapı Kafe


           Merhaba sevgili okurlar! :) Dün Anadolu Feneri, Poyrazköy taraflarına gittik biraz. Bir bakalım dedik, gelmediğimizden beri neler değişmiş diye.

     Birkaç yıl önceleri geliyorduk buralara arada sırada. Fakat uzun zamandır gelmemiştik ve gördük ki birçok şey değişmiş. En son yollar yapılıyordu onlar bitmiş, kediler çoğalmış, :P fakat en çok dikkatimizi çeken de çok ama çok tatlı dekore edilmiş şirin bir kafe oldu. Burası Mavi Kapı Kafe.



Mavi Kapı Kafe
     
     Buranın çok önemli bir özelliği bence, burada ev sıcaklığı var. Sanki bir akraba veya eş-dostunuza misafirliğe gelmişsiniz gibi bir hissiyat veriyor size. Kafe 2 katlı ve içi tamamen denizcilik temalı. Konum olarak Anadolu Feneri'nin çok az gerisinde yer alıyor. Bir internet siteleri de mevcut, dilerseniz buradan inceleyebilirsiniz.


Mavi Kapı Kafe

Mavi Kapı Kafe


Mavi Kapı Kafe


      Çok güzel kahvaltı yiyebilirsiniz burada. Biz kahve içmeyi tercih ettik. Çok erken gitmemiştik çünkü. Birgün kahvaltı için de ayrıca gelmeyi isterim açıkçası.
      Kahvenin yanında verilen ay-yıldızlı ikram kurabiyeleri de çok hoşumuza gitti.  



Mavi Kapı Kafe


       Dışarıya baktığınızda ise nasıl bir manzara sizleri karşılıyor dersiniz? Uçsuz bucaksız Karadeniz. Çünkü konumu tam Marmara Denizi'nin bittiği noktada. Camdan bu görüntüyü sizlerle paylaşmak için çektim. Kahvenizi yudumlarken sizi işte böyle bir manzara bekliyor.



Fotoğraf çekilmeyi de ihmal etmedik tabiki. :)





"Mavi"nin huzuru, denizin huzuru, dekorasyonu ve kedileriyle beraber burası tam kafa dinlemelik bir kafe olmuş.








- Nazlı -



Anadolu Feneri'nde Çok Şirin Bir Kafe: Mavi Kapı Anadolu Feneri'nde Çok Şirin Bir Kafe: Mavi Kapı Reviewed by Nazlı-Merve Börkü on 12:16 Rating: 5

13 yorum:

  1. Ortamın sıcaklığı ve sakinliği fotoğraflardan bile kendini hissettirebiliyor. Orada bulunup içilen bir kahve bu hissi kaça katlar kim bilir. İnsanların kalabalığından, şehrin gürültüsünden kaçıp dinlenmek için oldukça güzel bir mekan. Yolum İstanbul'a düşerse o fotoğraftaki manzarayı görmek ve bir kahve içmek için mutlaka uğrayacağım.

    Ayrıca çektiğiniz fotoğraflar ortamın güzelliğini ve enerjisini okura çok iyi yansıtıyor. Keyifle okudum ve inceledim. Bu arada blogunuzda yeniyim. Anlatımınız ve blogunuzun tasarımı çok hoş. Bu da sıkı bir takipçiniz olacağım anlamına geliyor. Yazılarınızın ve başarılarınızın devamı dileğiyle... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz güzel düşünceleriniz için. Biz de sizi takipteyiz. Hepimize blog yaşamımızda başarılar diliyorum. Ayrıca güzel bir yeni yıl geçirmeniz dileği ile... Mutlu yıllar. :)

      Sil
    2. Ben de çok teşekkür ederim. Yeni yılın hepimize başarı, mutluluk ve keyifli bir blog hayatı getirmesi dileğiyle... İyi seneleer. :)

      Sil
  2. Bir kafede ilk defa rüya kapanı gördüm, etkileyici :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba! Pek giremiyorum bu aralar ama bu yazınız ilgimi çekti. Gerçekten o kahveyi yudumlarken denizi izlemek için çok şey feda ederdim şu an :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah birgün sizin de yolunuz düşer ve keyfini çıkarırsınız :)

      Sil
  4. Şirin mi şirin bir kafe . 😊 Güzel bir yazı olmuş . Sevgiler . 💕🌸

    YanıtlaSil
  5. You both look pretty and fashionable in your photos there at the Blue Door Cafe. It looks very clean, interesting with much to look at, and I agree that it looks It looks very homey. In fact it looks nice enough that I think I might like living there, except that I only speak English. The view of the Black Sea is beautiful. The coffee looks good and those cookies look yummy.

    http://www.full-brief-panties.blogspot.com/2017/10/lingerie-review-of-full-brief-panties.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thankyou for your nice words. Yes, there is a place which comfortable and has very beautiful view. :)

      Sil
  6. ne kadar da güzel bir yermiş. Bu arada blogunuza iade-i ziyarette bulunmak için geldim. İyi ki de gelmişim çok sevdim. Hem google plus da takip etmeye başladım hem de izleyiciniz oldum. Ama bloguma sadece yorum bırakmışsınız sizi de abone olmaya bekliyorum. sevgiler. www.idilob.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen geri dönüş yapıyorum o halde. Ben izlemedeyiz sanıyordum.

      Teşekkür ederiz, sevgiler ☺️

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.