Willy Wonka Chocolate'ı ziyaret ettik!


     Yeni yazıdan merhabalar :) Geçtiğimiz günlerde internette başka bir adresi ararken rastgele keşfettiğim bir çikolatacıdan bahsetmek istiyorum. Burası, Willy Wonka Chocolate. Tabiki özellikle ismi dolayısıyla ilgimi çekti. Charlie'nin Çikolata Fabrikası filmini ilk izlediğimden beri her zaman bir çikolata fabrikası gezme hayali kurmuştum. Burası sadece bir çikolata dükkanı olsa bile ismini görünce benim için yeterdi :)




Willy Wonka Chocolate, Galata'da ara sokaklara çıktığınızda şirin bir şekilde sizi karşılıyor. İçerisi de bir o kadar tatlı olan bu mekanda heyecanla çikolatanızı bekliyorsunuz.


Mekanın iç tasarımını da çok beğendimi söylemek isterim :)


 Mutluluk sandalı isimli çikolata kayığı çok ünlüymüş. Onu da bir dahaki sefere denemek isterim :)



     Çıkarken Wonka Bar'ımı da aldım. İsviçre çikolatası imiş ve içinde bütün bütün fındıklar mevcut :) Diğer ürünlerinde ise Belçika çikolatası kullandıklarını söylediler. Hatta içerisinde Golden Ticket bulabileceğiniz bir yarışma dahi yapmışlar (aynı filmdeki gibi!) bunu kaçırdığıma üzülsem de belki diğer paketlerde hala vardır? :)




Yolunuz düştüğünde mutlaka uğrayın derim. Özellikle de benim gibi çikolata aşığıysanız :) Yeni yazıda görüşmek üzere!




- Merve

Willy Wonka Chocolate'ı ziyaret ettik! Willy Wonka Chocolate'ı ziyaret ettik! Reviewed by Nazlı-Merve Börkü on 13:51 Rating: 5

7 yorum:

  1. Hımm gerçekten güzel görünüyor:). Çikolata severlerin dikkatini çekecektir canım sağol paylaşımın için ;)

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle. Herşey güzel olurr :))

    YanıtlaSil
  3. Mekanın görünümü çok hoş. Böylesine güzel bir yere gitmek isterim. Yolum düşerse aklımda bulunsun bu yazın, umarım görünümü kadar çikolatalarının tadı da güzeldir.

    YanıtlaSil
  4. Ayyyy olsa da yesek dedim. Nasıl güzel görünüyorlar... Bayıldım. Bu arada blogunuza da bayıldım. Enerjisi yüksek geldi bana çok sevdim. Takipteyim. Sizi de beklerim. www.idilob.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz. :) Sizin sitenizi de inceledik çok hoş ve yalın, güzel bir anlatımınız var.

      Sil
  5. Yazıyı okurken ister istemez sesim yükseldi heyecandan.Oraya kesinlikle gitmeliyim diyorum.Böyle temalı yerleri çok seviyorum..

    Yazı güzel olmuş ,burayı tanıttığınız için çok teşekkür ederim.Gidilecek yerler listesine eklendi bile

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.