The Dark Tower (Kara Kule) Film İzlenimimiz (Spoilersiz)

 
Yeni yazımızdan merhaba! Bugün sizlere dün izlemiş olduğumuz The Dark Tower (Kara Kule) filminden bahsetmek istedim. Spoiler yok merak etmeyin çünkü spoiler olayını gerçekten biz de sevmiyoruz. Oyunculardan bahsetmeden önce filmin Stephen King'in romanından uyarlandığını da ekleyelim.
 
 
Interstellar ve True Detective'deki muhteşem oyunculuk performansından sonra -bana göre- patlama yapan Matthew McConaughey, bir ara kendisinden yeni James Bond olarak bahsedilmişti -ancak sonra David Craig ile tekrar anlaştılar- Idris Elba, Vikings'ten tanıdığımız bir diğer harika oyuncu Katheryn Winnick bu film için gerçekten doğru seçimler bana göre.
 
 
Filmin konusu ise Roland Deschain, bütün evreni bir arada tutan Kara Kule'nin yok olmasını engellemek için, Siyah Giyen Adam olarak bilinen Walter O'dim'e karşı sürdürdüğü, sonsuz bir savaş içinde esir kalmıştır. Dünyanın kaderinin pamuk ipliğine bağlı olduğu, iyi ve kötünün ters düştüğü bu son savaşta Roland, kaleyi Siyah Giyen Adam'dan koruyacak tek kişidir.
 
Benim izlenimlerim olumlu yönde yani filmi gayet başarılı buldum. Zaten fantastik-bilim kurgu tarzı olduğu için direk dikkatimizi çekti. Fragmanı bu linkten izleyebilirsiniz :)
 
 
Blogumuzu izlemeyi unutmayın ! Sevgilerr 👯
 
 
Kara Kule
 
 
 
 

The Dark Tower (Kara Kule) Film İzlenimimiz (Spoilersiz) The Dark Tower (Kara Kule) Film İzlenimimiz (Spoilersiz) Reviewed by Nazlı-Merve Börkü on 16:50 Rating: 5

4 yorum:

  1. Kara Kule filminin geçen gün fragmanına denk geldim baya güzele benziyordu. Kısmetse bu hafta gideceğim, umarım fragman gibi güzeldir :)

    YanıtlaSil
  2. Gerek kurgu, gerekse senaryo olarak biz beğendik ve görsel efektlerde tam yerindeydi. Birdaha izlemek isterdim şimdi olsa. :)

    YanıtlaSil
  3. Yazınız merak uyandırdı. İzleyeceğim ilk fırsatta.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.