Size bir kitap önerim var ! "İyi Düşün İyi Yaşa"




    Bugün size bir kitaptan bahsetmek istiyorum sevgili okuyucular. Dr. Robert Anthony'nin kaleminden çıkma "İyi Düşün İyi Yaşa" adlı kitap bu. Bu kitabı şiddetle okumanızı öneriyorum ve özellikle blogda yazmak istedim. Çünkü, gerçekten içerisinde hayatınız boyunca kullanabileceğiniz methodlar ve bilgiler barındırıyor. Ne kadar da düşünceli bir Blogger'ım değil mi? :)

    Pozitif düşünce ve olumlama ile ne kadar ilgileniyorsunuz bilmiyorum ama bence ilgilenmiyorsanız da, ilgilenmelisiniz. Çünkü hayatımızda karşımıza birçok sorun çıkıyor ve bu sorunların üstesinden gelirken mümkün oldukça mental olarak sağlıklı ve zinde kalmalıyız. Fakat, bazen kendimiz üstesinden gelebilirken, bazen de tökezleyebiliyoruz ve bu anlamda profesyonel bir yardıma ihtiyaç duyuyoruz. İsterseniz psikologlara gidebilirsiniz, evet, bu bir çözüm olabilir. Ama o kadar seans gidip birsürü para vermektense (istediğiniz sonucu belkide alamayabilirsiniz) daha makul fiyata sorunlarınızdan kurtulabilirsiniz çünkü bu gibi kişisel gelişim kitapları da psikologların söylediğinin aynısını söylemiyor mu zaten? Bu benim görüşüm tabi, isterseniz gene gidin. Tercih sizin.


Dr. Robert Anthony
    
    Dr. Robert Anthony'nin birçok kitabı mevcut fakat sanıyorum Türkçe kaynakları yok. Amazon.com da diğer kitapları çıkıyor çünkü araştırdım. Fakat Türkçe kaynaklı iki kitabı var şu anda satışta. Birisi "%100 Kendine Güven" ve diğeri, bu seferki blog yazımızın konusu olan "İyi Düşün İyi Yaşa".

    Ben bu kitabı çok severek okudum ve bitmesini istemedim yani anlayacağınız sevgili okurlar. İçinde o kadar güzel cümleler var ki, birkaç defa tekrar tekrar okumaktan kendimi alamadım. Ayrıca en fazla hoşuma giden sayfa numaralarını da kaydettim ki, daha sonra açıp tekrar okumak için.
 
 

    Yazar hakkında bilgiler de internette mevcut fakat gene yabancı kaynaklı. Türkçe göremedim. Eğer görseydim sizlerle paylaşıcaktım fakat okuduğum İngilizce kaynaktan bilgileri de aktarabilirim. 30 yıl akıl gücü geliştirme okumuş. Bu yıllar içerisinde de 15 kitap yazmış. Multi milyon satan "The Ultimate Secrets of Total Self-Confidence" ve "Beyond Positive Thinking" adlı kitapları ise şu anda 22 farklı dilde yayınlanmaktaymış. Geçtiğimiz 25 yıl içinde Dünya çapında 15.000 den fazla kişiyi hipnotize etmiş. (inanılır gibi değil değil mi?)

    Ben bu bilgileri kendi sitesinde okudum. Buradan siz de internet sitesini inceleyebilirsiniz.

    Kendisi, öğrettikleri ve yazdıkları hakkında da şöyle bir açıklık getirmiş, "Benim öğrettiklerim yeni veya orijinal, daha önce kimsenin söylememiş veya yapmamış olduğu şeyler değil. Dürüst olmak gerekirse başka bir kişisel gelişim sitesine gidipte benzerlerini bulabilirsiniz. Ancak, benim hediyem çoklu şekilde felsefeleri, becerileri ve yöntemleri kombinleyip insanlara hemen bir dönüşüm deneyebilecekleri şekilde aktarabilmem" diyor.

Yazarın bir Facebook sayfası da mevcut. İsterseniz buradan onu da takip edebilirsiniz.


   Bugün bu yazıyı yazdığım için, bu kitabı sizlerle de paylaştığım için kendimi çok mutlu hissettim. "Must seen movie" derler ya hani bazı filmler için, bu kitap da bence "Must read book". Hehe ;)

                                              xXx

İyi Düşün İyi Yaşa`nın başarı hakkında okuyacağınız en yararlı ve etkileyici kitap olacağına eminim. Dr. Robert Anthony insanın hayatını derinden etkileyebilecek felsefeleri son derece parlak ve sade bir biçimde dile getiriyor. Daha önce deneyimlediklerinizin hiçbirine benzemeyen pozitif bir değişime kendinizi açın.

  -Peggy McColl-



Bir an önce hayatınızı değiştirmek ve istediğiniz şeyleri hemen mi elde etmek istiyorsunuz? O zaman bu kitabı satın alın!

-Lee Benson-

    

- Nazlı
Size bir kitap önerim var ! "İyi Düşün İyi Yaşa" Size bir kitap önerim var ! "İyi Düşün İyi Yaşa" Reviewed by Nazlı-Merve Börkü on 11:10 Rating: 5

5 yorum:

  1. Olumlu düşünmeye ihtiyacımızın olduğu bir zaman diliminde okunabilecek bir kitap gibime geldi.Olumlu düşünürsek herşey güzel olur.Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle öyle. Açıp, okuyup, rahatlamak lazım ve içerisindeki methodları günlük hayatımızda sürekli kullanmak lazım. Herkese yayılmalı bu kitap. :) Çünkü, olumlu ve dengeli düşünmek çok önemli...

      Sil
  2. Benim de ilgi duyduğum konular. Bu bilgilendirici paylaşım için çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  3. önerinizi dikkate alacağım efenim :) yüksek yaşam enerjimi iyi düşünmeye borçluyum :)
    https://2valiz4ayak.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.