''Raised By Wolves'' Hakkında (spoilersız)


 Yeni bir yazıdan daha merhaba! HBO Max yapımı ''Raised by Wolves'' dizisinden bahsetmek istiyorum bugün. Bilimkurgu filmleri ve dizilerini benim gibi seviyorsanız bu yazıyı okumanızı tavsiye ederim şimdiden :) İlk iki bölümünü Ridley Scott'un yönettiğini de belirtmek isterim. Alien, The Martian ve Prometheus  gibi filmlerin yönetmeni bu sefer de değişik ve gizemli bir diziye imza atmış gibi görünüyor.

Aaron Guzikowski tarafından yaratılan dizinin konusu ise şu şekilde; ''anne'' ve ''baba'' olan iki android yeni bir gezegene (Kepler 22-b) gelirler ve doğurdukları çocuklara bakmakla yükümlüdürler. Dinsel bazı çatışmalar ortaya çıkar ve sorunlar büyümeye başlar. 





Dizinin başrollerinde ise Vikings dizisinden tanıdığımız Travis Fimmel ve Amanda Collin oynamakta. İkisinin de performanslarını gayet başarılı buldum. Amanda Collin'in bu diziden sonra daha farklı platformlarda da rol alacağını düşünüyorum. Çocukların da oyunculukları yaşlarına göre çok gerçekçi ve başarılı.

Dizi hakkındaki görüşlerime gelecek olursak ben dizinin seyrini ağır buldum. Bazı bilimkurgu filmleri evet bu şekilde ağır seyredebiliyor veya yönetmenin tarzına bağlayabiliriz bunu. Ona birşey diyemem. Ama bu benim çok görmek istediğim birey değil açıkçası. İkincisi ise dizi gerçekten karanlık bir atmosfere sahip ve bunun biraz abartıldığını düşünüyorum. Dizinin büyük bir bölümünü ekran parlaklığı neredeyse en sonda izlemek zorunda kaldım. IMDB puanı 8.4 olan bu dizi bir başyapıt olur mu ileride göreceğiz. İlgili ekşi sözlük yorumlarını da bu linkten okuyabilirsiniz.


Fragmanı henüz izlemediyseniz aşağıdan izleyebilirsiniz.İyi seyirler!



-Merve

''Raised By Wolves'' Hakkında (spoilersız) ''Raised By Wolves'' Hakkında (spoilersız) Reviewed by Nazlı-Merve Börkü on 19:05 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.