The ABC Murders Hakkında


Yeni bir yazıdan daha merhabalar. Polisiye film ve dizilerini sevenler için bugün yeni bir dizi önerimiz var. BBC ve Amazon iş birliğiyle yapılan ''The ABC Murders'' 3 bölümlük bir mini dizi ve  Agatha Christie romanı uyarlaması özelliği taşıyor.  

Konusuna gelecek olursak, dizi 1930’lu yıllarda geçiyor. Birleşik Krallık’ta ortaya çıkan bir katil, yakalanamadıkça insanları korkuya sürükler. A.B.C. olarak nam salan katil, öldürdüğü her kurbanın yanına ABC tren yolu rehberi bırakır ve ona dair tek ipucu budur. Dedektif Poirot’un soruşturması ise onu alt etmek isteyen gizli bir düşman tarafından engellenmektedir. 

Oyuncularda ise, John Malkovich'i Hercule Pairot olarak izliyoruz. Malkovich bu karakteri oynamaktan çok memnun olduğunu. geçmiş dönemde mükemmel aktörler tarafından oynanan bu rolün sayısız zorluklarından keyif aldığını söylemiş.




Bir diğer önemli oyuncu ise Harry Potter'daki Ron'umuz Rupert Grint. Kendisi bu rolde yaşlandırılmış veya kilo almış. Ya da ikisi de olabilir. Ancak bu şekilde görünce şaşırdık biraz :)



Dizide ayrıca ''Game of Thrones'' dan tanıdığımız Tara Fitzgerald da yer alıyor. Açıkçası hiç tanıyamadım kendisinin olduğunu ta ki araştırana kadar :)



Değerli oyunculara ev sahipliği yapan ''The ABC Murders'' dizisini bir haftasonunda bitirebilirsiniz. Fragmanı da paylaşıyorum. İyi seyirler!



-Merve
The ABC Murders Hakkında The ABC Murders Hakkında Reviewed by Nazlı-Merve Börkü on 17:28 Rating: 5

8 yorum:

  1. Romandan uyarlama film diziler keyifli oluyor.tanutim için teşekkürler not aldim

    YanıtlaSil
  2. Dönem, kostümler, konu, çekimler ve birçok şey ilgi çekici duruyor. İzlenir bu. Senaryo gereği 3 bölüm olsa da diziyi sevecek olanları üzeceğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Kitabını okumuştum baya güzeldi, izleyim bunu da :)

    YanıtlaSil
  4. o kadar çok dizi izliyom ama bunu kaçırmışım, izlerim ama :) malkoviç poirot ilginç haber sevindim :)

    YanıtlaSil
  5. Hem John Malkovich, hem Polisiye, hem de BBC 3 bölümlük mini dizi? Nasıl fark etmemişim :)
    İnşallah sürükleyicidir izlemeliyim👍
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Sitenizi yeni fark ettim...İnsana davet sitesine de beklerim, blog ailesi olarak daha çok geniş kitlelere yayılmak bizim elimizde...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.