4 yıl sonra yeniden! Karanlıklar Ülkesi Kan Savaşları (spoilersiz)


   Yeniden merhabalar! Bugün sizlerle Karanlıklar Ülkesi filminden konuşacağız :) Filmi vizyona girer girmez izledim ve yazımı paylaşmak için sabırsızlandım. Çünkü Karanlıklar Ülkesi serisi çok eskiye dayanıyor; ben ilk filmi izlediğimde sanırım 10 yaşındaydım ve o zamanlar 4-5 defa izlemiştim, o kadar söyleyeyim size 😉 Tabi bu durumda serinin devam filmleri de her zaman ilgimi çekti ve merakla izledim. Serinin yeni filmi 4 yıl aradan sonra çıktı! Ve bu da daha çok meraklanmamıza neden oldu. O zaman vampirler ve Lycanlar dünyasına dalalım!
   Öncelikle filmdeki 2 isimden bahsetmek istiyorum. Lara Pulver ve Tobias Menzies . Lara Pulver'ı Sherlock Holmes'ten tanıyoruz ve kendisini bu filmde de görmek güzel oldu. Rolünün hakkını vermiş açıkçası 👊 Aslında bu rolde Eva Green'i de görmek güzel olurdu diye düşündüm. İkisi de ayrı kaliteli oyuncular olunca çokta fark etmiyor aslında 👍 


    Bir diğer dikkatimi çeken isim ise Tobias Menzies oldu. Kendisi Lycan rolündeydi ancak neden bilmiyorum kendisi genelde kötü adam rolleri oynuyor 😅 Outlander TV serisinde de kötü adamdı ama olsun, onu böyle kabul ettik 😄


Kate Beckinsale ise yine formundaydı tabii ki! Geçen yıllar hiçbir şeyi değiştirmemiş kendisinin üzerinde. Gerçekten vampir kanı içmiş gibi açıkçası 😀


  Divergent serisinden tanıdığımız Theo James ise bu seride 2 filmdir oynuyor ve onun da oyunculuğunu beğeniyoruz tabii ki 😊 Fazla ayrıntıya giremeyeceğim artık izleyip görün istiyorum 😊


 Filmin fragmanını hala izlememiş olanlar için de yeniden paylaşmak istiyorum. 


  Ben bu seriyi çok seviyorum. Vampir dünyası, bu karanlık dünya her zaman ilgimi çekiyor ve sizlere de öneriyorum. Uzun zamandır sinemada bu tarz bir film izlememiştim. En son Twilight'a gittim. Bu film iyi geldi biraz özlemişim farkettim 😉👍 Yeni yazıda görüşmek üzere! 


  

4 yıl sonra yeniden! Karanlıklar Ülkesi Kan Savaşları (spoilersiz) 4 yıl sonra yeniden! Karanlıklar Ülkesi Kan Savaşları (spoilersiz) Reviewed by Nazlı-Merve Börkü on 18:14 Rating: 5

2 yorum:

  1. Bu seriyi mutlaka izleyecem diyorum ama izlemiyorum :/

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir Vampir film serisi, bence izlemelisin. :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.