Smash the House (DimitriVegas&LikeMike) Festival Nasıl Geçti??



     Yeniden herkese merhaba. Merak etmiş olduğunuzu biliyoruz. ;) O yüzden bugün ki yazımızda sizlere dün, yani 07.07.2017 (çok manidar bir tarih değil mi?) katılmış olduğumuz Smash the House Festival den bahsetmek istiyorum. :)

     Smash the House, yukarıda paylaşmış olduğum resimde de görebileceğiniz gibi, Dimitri Vegas&Like Mike, MATTN, Mike Williams, Tom Staar, Tony Junior ve başarılı, tarzını gerçekten çok beğendiğim ve takdir ettiğim Türk Dj Arem Özgüç ün katılımıyla gerçekleşti. Festival Küçükçiftlik Park ta ve One Colony nin desteğiyle gerçekleşti. One Colony olmasa biz EDM severlerin hali nice olurdu değil mi! :) İyiki varlar. Ülkemize en ünlü Dj leri getiren ve en geniş çapta festivalleri yapan hep onlar.




     Ben Dimitri Vegas&Like Mike ın gelmesini istedikten 2 gün sonra gelecekleri haberini aldım, bir arkadaşım sayesinde. Çok iyi değil mi? Temiz kalpliysem demek :P 

     Ne kadar mutlu olduğumu tahmin bile edemezsiniz! En son 2 yıl önce gelmişler.





     Küçükçiftlik Park konser alanı full doldu diyebilirim. En az 2 bin kişi rahat vardı galiba. Atıyorum tabi, belki daha fazla. Gecenin yıldız isimleri Dimitri Vegas&Like Mike için gelenlerin çoklukta olduğunu, onlar çıkmaya yakın yoğunlaşan kalabalıktan anladım...




     Ben bu ikilinin enerjilerini çok seviyorum ve konser bütünüyle beklediğime değdi. Işıklandırmalar, fişekler, ateşler, konfetiler... Görsel şölenlerin EDM ile birleşimine bayılıyorum!!

     Bu ikiliyi yakından takip edenler bilir ki, Earthquake (deprem) yaparlar. Şimdi ne? Nasıl yani deprem?! diyeceksiniz. Şöyle ki, Like Mike her zamanki hali, mikrofonu eline almış seyircileri yönlendirir. To the left, to the right şeklinde. Tüm seyirciler ise bir sağa bir sola giderler ve yalancı deprem görüntüsü yapılır ve ortaya müthiş bir iş birliği ve görüntü çıkar. İşte dün de aynısını yaptılar. Konser çok daha keyifli bir hal aldı. Nasıl eğlendireceklerini gerçekten çok iyi biliyorlar! :P


      Ayrıca Dimitri Vegas&Like Mike ın her zaman seyircilere telefonlarının flaşlarını açtırarak ve lights up, lights down diyerek yaptırdıkları şovları da oldu, onu da hep beraber deneyimlemek ayrı keyifliydi diğeri gibi.

      Başka düşünüyorum ne oldu... Ha, evet şampanya patlattılar. Tabi bize de vermediler isterdikte... Neyse. :P



      Konserde çalmış oldukları seti zaten ne kadar çok beğendiğimi ve kendimi dans ederken kaybettiğimi söylememe gerek yok herhalde. :) Onu geçiyorum :P

      Bizim için Smash the House Festival çok keyifli geçti. Yeniden gelmelerini iple çekiyoruz.

Blogumuzu izlemeyi unutmayın. Yeni yazılarımızda görüşmek üzere ! 👯

 

 
Smash the House (DimitriVegas&LikeMike) Festival Nasıl Geçti?? Smash the House (DimitriVegas&LikeMike) Festival Nasıl Geçti?? Reviewed by Nazlı-Merve Börkü on 20:18 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.