"Glorious Boat Party" İzlenimlerimiz !

Glorious Boat Party

Birisi hem müzik, hem de Boğaz turu bir arada mı dedi ? Tabiki orada olacaktık! Yeni bir yazımızdan daha herkese merhaba. Dün, yani 8 Nisan günü, uzun zamandan beri beklediğimiz bir partiye daha giderek, merak listemizden çıkartmış olduk. Glorious Boat Party ! :)

Neler yaşadık ve artı-eksi yönleri nelerdi, fazla uzatmadan hemen izlenimlerimize başlamak istiyorum.

Öncelikle bu etkinlikten haberim herzamanki gibi Facebook sayesinde ve İstanbul da olup biten Dj partilerini Facebook üzerinden takip etmem sayesinde oldu. Merak edenler için bunu da belirtmek istedim. Eğer böyle partileri siz de seviyorsanız sıkı takipte kalmanız başlıca şart. Tabi ne tür Dj müziklerinden de hoşlandığınız önemli bu ölçüde.


Glorious Boat Party

Glorious Party botu, Beşiktaş Bahçeşehir Üniversitesi (BAU) önünden kalktı. Kalkmadan önce ise içeriye girişte, gene konserlerden alışık olduğumuz şekilde kollarımıza bileklikler takıldı. Birisi neon bileklik ve diğeri ise Eski Beyrut ve Riddim Taksim de gerçekleşecek olan After Party'lere ücretsiz giriş hakkı içindi. Ayrıca içeriye giren herkese shotlar verildi.

Gittiğimizde fazla kimse yoktu en başında. Oturacak yer sıkıntısı da zaten yoktu. 2 katlı bir botta yapılmış olan bu party nin aşağı katında ise, masalar ve vestiyer hizmeti vardı. Oturabileceğiniz bolca yer vardı. Merve ile üst katta keyifli keyifli oturduk, botun dolmasını ve kalkmasını bekledik.

Biz 21:15 te orada toplanılacağı söylendiği için o saatte oradaydık. Botun dolması epeyce bir zaman aldı. 22:00 da kalkacağı açıklanan bot, 22:36 da yarım saat rötarlı başladı gezintiye. Çünkü dolması uzun sürdü ve herkesin gelmesini beklemek istediler sanırım..

Glorious Boat Party

İç dekor ve ışıklandırmalar, lazerlerde ise, herhangi bir sorun yoktu, hoştu.

Ve party başladı ! Müzik, dans.. Herkes çılgınlar gibi oynadı.

Glorious Boat Party

Fakat gelelim biz fasulyenin faydalarına ve zararlarına. Başta da dediğim gibi, ben Dj partilerini önemsiyorum ve beni yakından tanıyanların da bileceği üzere EDM ve Trance müzik delisiyim ve bu partiyle yakından ilgilenmemin büyük sebeplerinden biri de buydu. Bu yüzdendir demeliyim ki, çalan müzikler beni tam anlamıyla tatmin etmedi. Ha, çok mu kötüydü? Hayır. Çok iyi miydi? O da hayır. Peki neden? Çünkü genelde 3-4 yıl öncesinin şarkılarını çaldılar ve bilindik günümüz yabancı parçaları. Hani şu araba radyolarında her gün duyduğumuz ve artık duymaya tahammülümüzün kalmadığı türden parçalar. Ama en azından yabancı parçaları çaldılar ve bu gene de bir artıydı benim için. Çünkü Türkçe çalsalar kendimi oracıkta denizden aşağı bırakabilirdim ! Gerçekten !

Diğer bir eksi yönü ise, tabiki böyle güzel bir etkinliğin bu soğuk hava da olması oldu. Nisan'da havanın iyi olacağını düşünmüşler ve böyle bir etkinlik yapmışlar tamam ama, öyle olmadı ki. Hava sıcaklığı 10-9-8-7 diyerek iyice düştü. En azından Mayıs'ta olsa daha iyi olurdu diye düşünüyorum. Daha rahat eğlenebilirdik.



Bizim için eğlenceli bir parti oldu mu ? Oldu diyebilirim. Yabancı ve hareketli müzikler eşliğinde boğaz turu yapmak keyifliydi.. :)


Nazlı Börkü

"Glorious Boat Party" İzlenimlerimiz ! "Glorious Boat Party" İzlenimlerimiz ! Reviewed by Nazlı-Merve Börkü on 15:29 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.